  • Data: 2010-02-17 18:38:46
    Temat: Re: Czy moge odkrecic (legalnie) samemu kratke?
    Od: solar <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DysoN pisze:

    > Przypuszczam ze odkrecic kratke musze zrobic urzedowo (z wmontowaniem pasa i
    > zaglowka) i uzyskac nowy dowod rejestracyjny ale moze przepisy sie zmienily a
    > ja o tym wiem...

    Przez 5 lat jeździłem prywatnie dwoma samochodami zarejestrowanymi jako
    ciężarowe, ze zdjętą kratką. W drugim kratki nie miałem w ogóle. Fotele
    miały normalnie zagłówki. Wyjęcie i włożenie kratki (Berlingo i Partner)
    polegało na odkręceniu jednej śrubki.
    Raz zdarzyło się, że odmówiono mi przeglądu bez kratki, ale 1 km dalej
    zrobiłem przegląd bez żadnego problemu. Nigdy też policja nie
    przyczepiła się do braku kratki.
    Więc, teoretycznie nie wolno, praktycznie prawie nikt nie zwraca na to
    uwagi.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
    ks. Michał Klepacz