  • Data: 2012-06-26 09:37:15
    Temat: Re: Czy mazda 6 po liftingu gnije?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 26 Jun 2012 08:30:01 +0200, Ryba

    > Nastawiłem się na zmianę auta. W tej chwili numerem 1 jest mazda 6 z
    > końca 2005 roku (po liftingu). Wiem, że początkowe roczniki borykały
    > się z rdzą nadkoli. A jak po lifcie?

    Też gniją, w zależności od użytkowania. Na przykładzie, z użytkownikiem
    forum mazdy, mcbeth, mamy ten sam rocznik (2007), czarny metalik, sedan.
    mcbeth ma do domu 700m szutrowej drogi, gdzie auta nie oszczędza, kamienie
    biją po progach nadkoli i rdza już powyłaziła. U mnie rdza nie wyłazi, nie
    ma nawet ognisk. Przebieg mamy zbliżony, mcbeth ma chyba nawet mniej niż
    ja. Nie ma więc na to reguły. Osobiście w zimę (ale także w lato) nakazuję
    przepłukać dokładnie nadkola na myjni (usunięcie soli i brudu) -- może to
    też jest klucz.

    > A może ma ktoś do sprzedania mazdę 6 kombi 2.0 benzyna do sprzedania?
    > Południowa Polska.

    Benzyny trochę poszukasz, bo to towar zdecydowanie deficytowy.

    W marcu 2013 będę miał do sprzedania mojego sedana, 2.0 diesel, pierwszy
    właściciel, szacuję 115kkm przy końcu, czyli jeszcze przed pierwszą wymianą
    rozrządu. :P

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl