    From: wchpikus <w...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy mandat sie nalezy?
    Date: Fri, 11 Dec 2015 12:40:11 +0100

    W dniu 2015-12-11 o 10:59, (Tom N) pisze:
    > wchpikus w

    > Wcześniej pisałeś, że jechałeś prawym pasem

    > ??? Skrzyżowanie 10 metrów przed przejściem?

    > To jest fizycznie niemożliwe.
    >
    > Możesz napisać jeszcze raz, ale po polsku?

    ok po polsku

    Sa dwa pasy jazdy w jedna stronę i jeden w druga.
    Ja jadę pasem prawym (pojazd A), na lewym przede mną jedzie tez ktos
    (pojazd B).

    Podjeżdża tez do pasów pojazd C, z przeciwnego kierunku.
    Pojazd B przejeżdża (pieszy już stoi kolo pasów) ja zbliżam się do pasów
    (ok 15m metrów)

    Pojazd B mija pasy (mam 10m do przejścia) i pojazd C zaczyna hamować
    przed pasami.

    W tym momencie pieszy wchodzi na przejście.

    Czyli ja (pojazd A) jestem ok 10m przed przejściem, pojazd B zjeżdża z
    pasów, pojazd C, hamuje się przed pasami.

    Pieszy jest daleko ode mnie, po drugiej stronie jezdni, nawet gdyby
    wbiegł na pasy, to ja zdążył bym przejechać.

    Trochę jaśniej?