  • 31. Data: 2012-02-05 10:53:55
    Temat: Re: Czy ma prawo radiowozu/karetki?
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jgj13f$teh$1@node2.news.atman.pl...

    > Prezydent Szwajcarii dojeżdża do pracy pociągiem.
    > Sadzisz, że na tym cierpi jego godność?
    >
    > Samochodów służbowych ich rzad ma aż.....4 szt. na .... 7 ministerstw.
    >
    > I jak sobie radzi tak zarządzany kraj?

    w ich warunkach drogowych kazdy transport jest tani
    i efektywny, jak widac rozsadnie planuja wydatki jak w buddzecie domowym
    a u nas? malo, podwyzszamy podatki, wymyslmy podatek od zakupow w allegro

    towar wprowadzony do obotu w pl jest na rynku wtornym wielokrotnie
    opodatkowany
    mimo to ze jestesmy w UE to i tak clą jakies za auto kupione w UE placic
    musimy

  • 32. Data: 2012-02-05 10:58:43
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl>

    > Pozostaje przekonać ich do zakosztowania tego

    wystarczy nie zjezdzac
    nie starczy policji by wszytskich zatrzymywac
    a lud wkurzony ruszy zdesperowanych ludzi spokojnie moze ruszyc na nich

    a moze tak wytoczyc oficjalne pisma z prosba o nienaduzywanie wladzy na
    drogach publicznych
    i dostosowanie sie do realiow drogowych panuajcych obecnie zwlaszcza w
    sezonie letnim?

  • 33. Data: 2012-02-05 11:04:46
    Od: "Iglo" <f...@W...gazeta.pl>

    WW <w...@v...pl> napisał(a):

    > I jak sobie radzi tak zarządzany kraj?

    Bardzo dobrze. Bo ma 4 samochody służbowe na 7 ministerstw i prezydent jeździ
    pociągiem. Skarbce banków pełne pożydowskiego, zrabowanego wojną złota nie
    mają tu nic do rzeczy.

  • 34. Data: 2012-02-05 11:15:29
    Od: "Iglo" <f...@W...gazeta.pl>

    > Karetki jadą komuś pomóc. Kolumna uprzywilejowana jedzie do Juraty, aby ktoś
    > mógł dłużej wypocząć kosztem innych uczestników ruchu.

    Ale to podpada pod przypadek karetki jadącej po flaszkę na sygnale przez
    korek. Chciaż, pewnie jakieś względy bezpieczeństwa też są brane pod uwagę.
    Wyobrażasz sobie, że prezydent jadący na lotnisko by polecieć gdzieś, bierze
    4 borowców, walizy, prezent dla odwiedzanej głowy państwa zapakowany w papier,
    suknię dla żony i ją samą, kupuje bilet i wsiada na Krakowskim Przedmieściu w
    175 i śmiga beztrosko ??? Albo wsiada w pociąg? Da się, ale oczywiście wieczni
    malkontenci zaraz by powiedzieli , że zamieszanie, że reporterzy i utrudnia
    życie zwykłym pasażerom zbiorkomu i powinien wsiąść w samochód przelecieć na
    bombach a nie dupę zawracać i sensację robić. Gdzieś są granice absurdu.

  • 35. Data: 2012-02-05 13:18:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > wystarczy nie zjezdzac
    > nie starczy policji by wszytskich zatrzymywac

    To będą rejestrowali. Musiałbyś jechać bez tablicy.

  • 36. Data: 2012-02-05 16:24:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Iglo" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to podpada pod przypadek karetki jadącej po flaszkę na sygnale przez

    Właśnie to miałem na myśli. Karetka ratuje życie i jej uprzywilejowanie jest
    niezbędne.
    Wyjazd na wypoczynek do Juraty nie jest powodem uprzywilejowania
    kogokolwiek.

    Może pojechać samochodem bez bomb.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 37. Data: 2012-02-07 21:08:45
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-04 11:07, Adam Płaszczyca wrote:

    > Oczywiście. Zresztą oni powinno zapylać do pracy tramwajem, tak jak to ma
    > miejsce w wielu krajach.

    Olaf Palme tak kombinował. Bez przesady. VIPy mają mieć ochronę, i to
    skuteczną. W tramwaju ciężko taką zapewnić. Co kończy temat.

    Tak wiem, w Szwajcarii jeżdzą pociągami a z drugiej strony w Polsce nie
    potrafią nawet zapewnić bezpieczeństwa erforsłan. Ale co do zasady
    wożenie VIPów komunikacją publiczną to korwinistyczne mrzonki. Czysty
    populizm, a jakby ktoś próbował zastosować w praktyce, to sami obywatele
    również jeżdzący do pracy tramwajem domagaliby się, żeby władza latała
    helikopterami:P

    Shrek.

  • 38. Data: 2012-02-08 08:50:29
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-02-07 21:08, Shrek pisze:

> [...]
    > populizm, a jakby ktoś próbował zastosować w praktyce, to sami obywatele
    > również jeżdzący do pracy tramwajem domagaliby się, żeby władza latała

    Co do helikoptera.
    Może to nawet nie głupie. Jeśli się policzy, ile kosztuje blokowanie
    ruchu, wieloosobowa i wielosamochodowa ochrona, to może naprawdę
    helikopter z dwoma ochroniarzami wyjdzie taniej?

    Co do wożenia VIP-ów - tu masz racje, ale tych "VIP - jakby za dużo u nas.
    Takie przywileje powinien mieć prezydent, premier i przewodniczący sejmu
    i senatu.
    Nikt więcej.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 39. Data: 2012-02-08 09:09:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup

    >Co do helikoptera.
    >Może to nawet nie głupie. Jeśli się policzy, ile kosztuje blokowanie
    >ruchu, wieloosobowa i wielosamochodowa ochrona, to może naprawdę
    >helikopter z dwoma ochroniarzami wyjdzie taniej?

    Niestety ale nie zyjemy w USA. Helikopter bedzie musial wyladowac na
    lotnisku, potem cala szopka z przewozem przez miasto, wczesniej trzeba
    BOR wyslac.

> [...]
    >nas.
    >Takie przywileje powinien mieć prezydent, premier i przewodniczący

    I goscie zagraniczni, i minister ich odbierajacy ... choc w sumie ...
    jak jeden minister drugiego wita na lotnisku, i obaj by mieli nawyk
    metrem :-)

    J.

  • 40. Data: 2012-02-08 10:22:52
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-02-08 09:09, J.F pisze:

    > Niestety ale nie zyjemy w USA. Helikopter bedzie musial wyladowac na
    > lotnisku,

    Dlaczego?
    W ogrodzie kancelarii premiera nie znajdzie się odpowiedniego placyku?

    > I goscie zagraniczni, i minister ich odbierajacy ... choc w sumie ...
    > jak jeden minister drugiego wita na lotnisku, i obaj by mieli nawyk
    > metrem :-)

    A nie sadzisz, że w zwykłym samochodzie byli by niezauważeni?
    Teraz jadąca arogancka kolumna z migającymi światłami, eskorta policji,
    blokowanie pół miasta, dobitnie pokazuje ewentualny cel.

    Jest analogia do przewozu diamentów.
    Kiedyś właśnie wielkie pancerki, uzbrojeni ochroniarze, migające
    światła, itd.
    Dziś anonimowa paczka dostarczana przez listonosza.
    Nikt nie jest w stanie namierzyć tej właściwej paczki wśród tysięcy
    innych przesyłek