  • Data: 2012-02-15 22:30:23
    Temat: Re: Czy ma prawo radiowozu/karetki?
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:jgls24$sjr$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > To będą rejestrowali. Musiałbyś jechać bez tablicy.

    powiedzmy ze kazdy bedzie totalnie zamulal
    i nie przepuszczal
    niech posiedza na zderzaku kazdemu jednemu przez 10-15s
    i trzymac sie swego pasa nie ustepowac

    moze zrozumia ?

    zreguly jak widze taka durna swite to ich olewam
    mam szyby na maxa przyciemnione
    wlaczam muze/ nie slysze

    jak juz sie zagoraczkuje hrabia ktory naduzywa wladzy by przewiesc swoja
    tlusta dupe szybciej i taniej to ew. zjezdzam

    jest rownouprawnienia i haniebne jest to ze wladza naduzywa wladzy dla
    swojej wygody
    niech jada w kolumnie, ale nie na pale i na maxa spychajac wszystkich do
    rowu

    to tylko w pl i w na wschodzie jest mozliwe, bom ja wladza