-
91. Data: 2013-12-06 23:15:14
Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 06 Dec 2013 19:57:03 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2013-12-06 19:50, sqlwiel pisze:
>>>>> ale wystarczy. Plus ~36m reakcje, jesli trwa sekunde.
>>>>> Nawet Niemcy przy 130 wymagaja zaledwie 65m odstepu.
>>>> Bo ten poprzedni też nie stanie nagle "jak wryty" choćby się zesrał.
>>>
>>> Poprzedni już może stać rozsmarowany na kimś.
>> A nie próbował hamować? Dlaczego?
> A co to zmienia? Może próbował...
A jak probowal, to widac ze probowal.
On przywali, a ten za nim juz nie, bo ma 65m dalej.
J.
-
92. Data: 2013-12-06 23:16:20
Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 6 Dec 2013 19:35:33 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello sqlwiel,
>>> ale wystarczy. Plus ~36m reakcje, jesli trwa sekunde.
>>> Nawet Niemcy przy 130 wymagaja zaledwie 65m odstepu.
>> Bo ten poprzedni też nie stanie nagle "jak wryty" choćby się zesrał.
>
> Poprzedni już może stać rozsmarowany na kimś.
No to wtedy odstep byl wiekszy, ale i tak nie pomogl :-P
J.
-
93. Data: 2013-12-07 12:25:48
Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
Od: tá´Ź
Gotfryd Smolik news wrote:
> Ergo, w ŻADNYM kraju nie jest przestrzegany przepis o "dostosowaniu
> do warunków".
W zasadzie gdyby możliwe było jego stosowanie w każdym przypadku to inne
przepisy (może oprócz zasad pierwszeństwa przejazdu i dosłownie kilku
innych) byłyby zbędne. :)
--
ss??q s? ??u??ou??
-
94. Data: 2013-12-07 21:08:26
Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Sat, 7 Dec 2013, tá´ wrote:
> Gotfryd Smolik news wrote:
>
>> Ergo, w ŻADNYM kraju nie jest przestrzegany przepis o "dostosowaniu
>> do warunków".
>
> W zasadzie gdyby możliwe było jego stosowanie w każdym przypadku to inne
> przepisy (może oprócz zasad pierwszeństwa przejazdu i dosłownie kilku
> innych) byłyby zbędne. :)
W sumie tak jest - nie licząc uciążliwości z nałożonymi dodatkowymi
minimami i maksimami, prędkości na przykład :)
Jakby tak popatrzeć, to większość przepisów sprowadza się do blokowania
chęci jednoczesnego "wykorzystania maksimów" przez kolizyjnych
uczestników ruchu. A to już nie "warunki" w rozumieniu o którym
mowa :) (opady, oświetlenie, widoczność)
pzdr, Gotfryd
-
95. Data: 2013-12-08 10:38:58
Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-12-06 22:59, J.F. pisze:
> Dnia Fri, 06 Dec 2013 21:21:30 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2013-12-06 20:37, J.F pisze:
>>>> Pokaż może statystyki niemieckie, skoro nieprawda się okazało na
>>>> na podstawie danych sprzed 7 lat Twoje twierdzenie o Polsce.
>>>
>>> Takis pewny ze sie myle ? To co to sa opony "premium", jak ich szukac,
>>> skad wiedziec ze sie takich nie-/kupilo ?
>>
>> Poproszę o statystyki niemieckie, a jak nie wiesz co to "premium"
>> czy "z gornej polki klasy sredniej" to w testach ADAC jest to
>> opisane.
>
> w 2013 nie bylo, w 2012 nie bylo, wiec twoja kolej - gdzie jest
> opisane ?
Skoro użyłeś jako pierwszy określenia "z gornej polki klasy sredniej"
i jakoś do tej pory określenie to było jasne, to Tobie przyjdzie jednak
wskazanie/opisanie co to znaczy/co miałeś na myśli, skoro nagle masz
wątpliwości i czym dyskutowałeś. Chętnie się dowiem - dane statystyczne
jakoś analizowałeś poprawnie pod kątem tych definicji. Niewątpliwie
u podstaw tego umownego podziału leży cena i możliwości danej opony.
>> Ja? Nie chodzi o mnie, a o podział opon. Pisze o tym ADAC,
>> przedstawiciel Michelina też to chyba wyjaśnił.
>
> Zadalem sobie wczesniej trud wejscia na Michelin.de, i zadnego
> "premium" nie ma tam do wyboru :-)
No to będziesz musiał zwrócić się z pytaniem do autorów
materiałów/statystyk, które nawet sam przedstawiałeś(bądź nie
torpedowałeś).
O, tu masz wskazanie, kogo możesz kokładnie zapytać
"Teraz ich obecność w ofercie marek Premium jest rzeczą naturalną." -
mówi Wojciech Woliński analityk rynku z Michelin Polska S.A. Grupa
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^
Michelin ma bardzo duży udział w rozwoju segmentów Premium i Medium
wśród producentów zimówek."
Myślę, że udzieli konkretnej odpowiedzi.
>> Jakie to wynalazki - są np. TIGAR-y i cała masa opon do wyboru.
>> To ja raczej sądzę, że Ty znasz mało marek opon i stąd czasem
>> zdziwienie.
>
> Nie chodzi o to ile znam opon, tylko ze Niemiec ktory podjedzie do
> pierwszych trzech warsztatow wielkiego wyboru nie ma.
Ma taki wybór jaki jest na tamtym rynku.
> I kupi opony jednej z uznanych i popularnych marek, nawet jakby mial
> ochote zaryzykowac jakch wynalazek, bo go po prostu nie oferuja.
Ty ciągle o jakichś wynalazkach - weź się kiedyś przejdź u nich
po parkingach i popatrz jakich fajnych marek mają opony.
Szczególnie zimowe :) Poza tym - czy opony marek znanych są tylko
"z gornej polki klasy sredniej", czy są niżej klasyfikowane?
Taki Kleber dla przykładu - uznana i popularna marka? Tak.
> Tak czy inaczej - mam podejrzenia granczace z pewnoscia ze u Niemcow
> latwiej spotkac Micheliny czy Conti, niz Debice czy Kormorany.
> A jak to wplywa, to widac na testach ADAC :-P
A gdzie ja pisałem i Dębicach czy Kormoranach? Widziałeś gdzieś
w Polsce Tigar-y, Eurotec-i czy Ceat-a np.?
>>>> Pokaż te statystyki i nie kombinuj jak koń pod górę.
>>> tylko skad ? nie chwala sie.
>> Ha, ha, ha :)
>
> Znalazles jakies ? To sie pochwal.
To Ty masz znaleźć te 20% udziału w rynku tanich chińczyków.