    From: Mario <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżą?
    Date: Sun, 10 Apr 2011 13:57:55 +0200

    > Bo z drugiej strony są ludzie którzy samochodu w ogóle nie mają, dziecko
    > mają i bez samochodu dają radę.

    Dają radę? Ja nawet stwierdzam, odkąd oddałem służbowe autko, że wcale
    nie jest mi ono potrzebne. Mieszkam w Wawie blisko fajnego parku a do
    centrum mam 15-20jazdy autobusem. Pętlę autobusową mam pod blokiem.
    Wcale nie uważam, że to straszna trudność poruszać się zbiorkomem. Co
    prawda wsiadam na pętli, miejsca siedzące, pusto itp :-). Jedyna
    sytuacja, gdzie przydaje mi się samochód do raz od wielkiego dzwonu
    wyskoczyć poza miasto na weekend. Ale wówczas pożyczam od ojca Fabię,
    która też stoi bo ojczulek woli tramwajem, jest szybciej bo mieszka w
    miejscu permanentnych korków :-).
    Przedszkole mam blisko pracy w centrum, więc jest po drodze a przyszłą
    szkołę widzę z okna z domu.
    Ktoś spyta, gdzie jest haczyk? No haczyk jest taki, że mieszkanie było
    droższe niż wspomniany przez Marcina dom na "zadupiu". :-)

    Poza tym, teraz gdy nie muszę marnować paliwa w korkach, mogę w końcu
    kupić wymarzone autko, takie które będzie dawało przyjemność z jazdy,
    np. z V8 do wypadów poza miasto.

    pozdrawiam
    mario