    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Date: Sun, 10 Apr 2011 13:55:35 +0200

    W dniu 2011-04-10 13:40, Andrzej Kubiak pisze:

    > Trudno, skoro chce się hamować z 40 km/h na czterech metrach, trzeba spalać
    > powyżej 60 l/100.

    Ja hamuję z 60 na 4 metrach. Z 40 na 3 metrach. Jak nie potrafisz czytać
    co piszę to wróć się do podstawówki albo daj mamie do przeczytania. A
    jak masz tak słabą pamięć, żeby zapamiętać 3 cyfry, to zacznij się uczyć
    tabliczki mnożenia, może coś Ci to da.
    Jeśli chodzi o spalanie w moim samochodzie, to zapomniałeś pomyśleć że
    mogę jeździć na mieszance, dlatego taka cena. Widocznie funkcję myślenia
    Ci rodzice wyłączyli.