  • Data: 2011-04-10 08:22:36
    Temat: Re: Czy ludzie już wolniej jeżdżš?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-10 07:58, J.F. pisze:

    > To mozna zauwazyc nawet na A4 i nie od wczoraj.
    > Tylko ze mowa o 120 a nie 60 :-)
    >
    > J.

    Wiesz już nie przesadzajmy po to jest trasa S, żeby w miarę szybko i
    jednostajnie się po niej przemieszczać, a nie snuć :)

    Generalnie jeżdżąc w DC do pracy z Bródna na Targową, są dni, że
    zauważam rozluźnienie, szczególnie na dojeździe do Ronda Żaba,
    aczkolwiek w większości przypadków jest normalnie - czyli zjazd w
    kierunku 11 Listopada na 4-5 zmianach świateł.
    Na końcówce Wileńskiej gdzie przeważnie tworzyły się około 7 niezłe
    korki, od półtora miesiąca takiego korka nie ma, opuszczam skrzyżowanie
    Wileńska/Targowa/Solidarności na jednym cyklu świateł :)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Tam gdzie parkuję pod robotą właśnie około 7 nie było problemu ze
    znalezieniem wolnej luki, teraz niestety trzeba szukać, szukać i szukać
    :) fury tak jakby się nie ruszały ;)