  • 1. Data: 2009-01-16 10:39:26
    Temat: Czy kupic Benq E72 a moze cos innego?
    Od: "Sebo" <s...@o...eu>

    Witam.

    Zastanawiam sie nad kupnem E72. Ogolnie jego funkcje mnie satysfakcjonuja,
    jedynie brak wbudowanego GPSa mnie razi ;-)
    Czy w tej samej cenie mozecie polecic cos lepszego?
    Czy E72 ma ladowanie przez USB bo na zdjeciach nic nie widac...

  • 2. Data: 2009-01-16 13:24:32
    Temat: Re: Czy kupic Benq E72 a moze cos innego?
    Od: AL <a...@s...tam>

    Sebo pisze:
> [...]
    > Czy w tej samej cenie mozecie polecic cos lepszego?
    > Czy E72 ma ladowanie przez USB bo na zdjeciach nic nie widac...

    mialem benq-siemens S68 (jako nastepce serii siemensow). Nie moglem nic
    tej sluchawce zarzucic (w tym i jakosc wykonania pierwszorzedna - cienka
    aluminiowa, estetyczna obudowa).
    Ladowanie bylo przez USB, wiec podejrzewam, ze u Ciebie bedzie podobnie.
    Czesto nie pisze sie w instrukcjach wielu rzeczy, wrecz pisze sie, ze
    dane urzadzenie czegos tam nie posiada - tak bylo m.in. S68 - pisalo, ze
    nie mozna ladowac via USB - a w menu wyrazny przelacznik (praktycznie
    tylko tak ladowalem telefon w pracy), pisza, ze brak synchronizacji z
    Outlookiem - a tu prosze do kazdego telefonu dolaczone jest
    oprogramowanie to wykonujace (i to dzialalo), i wiele jeszcze innych
    rzeczy. E72 nie znam, ale majac na uwadze swojego S68 - uwazam, ze
    bedzie podobnie i wtym przypadku (czesto ktos raz zle cos opisze i wiele
    portali to powtarza w ciemno).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-01-23 12:20:36
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 11:39:26 +0100, Sebo napisał(a):

> [...]
    > Czy w tej samej cenie mozecie polecic cos lepszego?
    > Czy E72 ma ladowanie przez USB bo na zdjeciach nic nie widac...

    Polecam i odradzam jednocześnie :)

    Polecam, bo całkiem fajny telefon; bliski już rozpracowania go w
    internecie. Odradzam, bo dziur w sofcie bez liku. Jeśli tylko istnieje taka
    możliwość nie kupować wersji od BT, bo bateria potrafi trzymać naście
    godzin (przy braku używania); podobno to wina softu.

    PS: najbardziej wkurzające (poza baterią) - nie ma możliwości rozłączenia
    się jeśli ktoś do ciebie dzwoni. Trzeba najpierw odblokować klawiaturę i
    dopiero wcisnąć czerwoną słuchawkę :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik