  • 1. Data: 2003-03-18 06:56:46
    Temat: Czy ktoś łączy się z INTERNETEM dzięki firmie Sferia?
    Od: "Daktik" <d...@r...pl>

    I co myśli o współpracy z tą firma na tym polu?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-03-18 12:47:17
    Od: "WaceX" <ddakowic@_nospam_elka.pw.edu.pl>

    Jeśli potrzbujesz netu po to, żeby ciągnąc sobie filmy, to sobie odpuść.
    Jeśli chcesz poskakać po stronkach + GG + poczta to gorąco polecam.
    Transfer średnio koło 6 KB.

    > I co myśli o współpracy z tą firma na tym polu?

    Współpraca układa się OK.

    WaceX

  • 3. Data: 2003-03-18 21:14:01
    Od: Arkagi <A...@w...pl>

    Poczytaj umowę i dokładnie policz. Szczególnie punkt dotyczący połączeń
    w godzinach popołudniowych. To lepiej wyciąga pieniądze niż 0 700 ...
    Rachunek na 2 000 zł może się Ci przytrafić.

    Arkagi

  • 4. Data: 2003-03-19 13:22:09
    Od: "Oli" <a...@e...pw.edu.pl>

    > Poczytaj umowę i dokładnie policz. Szczególnie punkt dotyczący połączeń
    > w godzinach popołudniowych. To lepiej wyciąga pieniądze niż 0 700 ...
    > Rachunek na 2 000 zł może się Ci przytrafić.

    Jaka taryfe masz na mysli ?
    Bo licze i licze i poki co nie masz racji...na moj gust.

    Pozdrawiam, Max

  • 5. Data: 2003-03-19 19:38:52
    Od: "Daktik" <d...@r...pl>

    > Jaka taryfe masz na mysli ?
    > Bo licze i licze i poki co nie masz racji...na moj gust.

    Chodzi mi oczywiscie o te taryfe liczona na megabajty, a nie czas.

    Rozumiem przy tym, ze faktycznie sensowne funkcjonowanie Internetu jest, niestety, w
    godzinach nocnych. Ale to i tak lepiej niz tepsa.
    Pozdrawiam i dziekuje za posty
    Michal

  • 6. Data: 2003-03-19 20:07:09
    Od: "Daktik" <d...@r...pl>

    To by znaczylo, ze usluga nie ma czestych "przestojow"?...

  • 7. Data: 2003-03-19 20:07:23
    Od: Arkagi <A...@w...pl>

    W tym przypadku była to taryfa MEGA i młody człowiek przy klawiaturze.
    Oczywiście Jego wina (nie powinien sciągać MP3 albo robić to po nocach).
    A co do taryfy CZAS to naprawdę taniej jest przez zwykły modem.
    Tu jest więcej niezadowolonych z usługi:
    http://www.telix.pl/article.php?sid=1518

  • 8. Data: 2003-03-20 09:20:19
    Od: "Oli" <a...@e...pw.edu.pl>

    > Tu jest więcej niezadowolonych z usługi:
    > http://www.telix.pl/article.php?sid=1518

    Wiekszosc skarg na stronie o ktorej piszesz pochodzi z okresu testowego -
    tzw. fazy Friendly Users, wiec nie mozna tego odnosic jako do obecnej
    sytuacji. Prawda jest taka, ze wtedy byly spore problemy, ale teraz jest OK.
    Na marginesie w okresie testowym abonenci nie placili nic (jak moj znajomy),
    a inni max 50 PLN za full dostep, wiec cena jednak byla konkurencyjna...
    Zreszta zawsze to jakas alternatywa w stosunku do TEPSY. Ale przeliczyc
    sobie czy mu sie to oplaca musi kazdy sam, w zaleznosci jak chce z sieci
    Internet korzystac.

    Max

  • 9. Data: 2003-03-20 09:20:24
    Od: "Oli" <a...@e...pw.edu.pl>

    > To by znaczylo, ze usluga nie ma czestych "przestojow"?...

    Dokladnie, teraz wszystko hula....

    Max