  • 21. Data: 2008-08-02 19:19:32
    Temat: Re: Czy ktos wie czy bedzie kontrpropozycja TPSY?
    Od: wer <b...@n...pl>

    Patryk Włos pisze:

    > Nie wiem. Ale zapis jest IMHO całkiem uczciwy. Jeśli ktoś ma w domu
    > infrastrukturę umożliwiającą omijanie regulaminu, i ta infrastruktura
    > jest podłączona i uruchomiona, to dlaczego nie zakładać, że ten
    > regulamin łamie?
    >
    > Powiem więcej: gdyby z tego założenia zrezygnować, to byłaby to walka z
    > wiatrakami.

    A każdego faceta można skazać za gwałt, bo ma infrastrukturę do tego.

    Zapis regulaminu po pierwsze bzdurny, po drugie każdy adwokat go obali.
    Jeśli ktoś postawi sobie router wifi do notebooka to już ma
    infrastrukturę i co?

    wer

  • 22. Data: 2008-08-02 20:54:16
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Patryk Włos pisze:

> [...]
    > umów TPSA taki magiczny punkt (cytuję z pamięci): "jeśli istnieje
    > techniczna możliwość złamania regulaminu, przyjmuje się, że regulamin

    Czyli wszyscy posiadający Liveboxy posiadają techniczne możliwości złamania
    regulaminu.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 bez: ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 23. Data: 2008-08-05 06:08:57
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    > A dystrybucja sygnału to raczej dotyczy sieci telewizyjnych. Można mówić
    > o udostępnianiu dostępu do Internetu dla urządzeń poza lokalem. Jeśli
    > postawie proxy i do proxy będzie kabelek do sąsiada to udostępniam łącze
    > poza lokal czy nie?

    Oczywiscie ze udostepniasz i prosze nie mow ze wszystkie pakiety
    przychodza z proxy :)

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 24. Data: 2008-08-05 06:10:23
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > A jak zrobię forward maila, który dostałem? A jak sobie postawię vpn i z
    > pracy będę się łaczył do domu? A czym to się różni od proxy?

    swiadczysz usluge osobom trzecim de facto jestes operatorem :) a ten
    zapis to jest raczej na wypadek sytulacji iz przestepstwoz tego lacza
    trafia zawsze na "strone umowy" i nie ma tlumaczenia

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 25. Data: 2008-08-06 11:16:15
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Oczywiscie ze udostepniasz i prosze nie mow ze wszystkie pakiety
    > przychodza z proxy :)

    Jak masz lan do sąsiada, wysyłasz mu, żeby Ci coś ściągnął z internetu i
    wystawił po lanie to pewnie też jest "udostępnianie internetu"?

    Też proxy, tylko ręczne.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 26. Data: 2008-08-07 07:51:54
    Od: Marek Marczykowski <m...@s...nie>

    On 2008-08-06, arekmx <a...@g...pl> wrote:

    > Jak masz lan do sąsiada, wysyłasz mu, żeby Ci coś ściągnął z internetu i
    > wystawił po lanie to pewnie też jest "udostępnianie internetu"?
    >
    > Też proxy, tylko ręczne.

    A co z analogiczną wersją, tylko innym medium - np. przenośny dysk? Też
    nie można? Ojej. to jak coś się ściągnie to pewnie też nie można wyjść z
    domu, bo się to widziało ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Marek Marczykowski | gg:2873965