  • Data: 2008-07-31 21:33:57
    Temat: Re: Czy ktos wie czy bedzie kontrpropozycja TPSY?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk pisze:

    > A jak zrobię forward maila, który dostałem? A jak sobie postawię vpn i z
    > pracy będę się łaczył do domu? A czym to się różni od proxy?

    myślę, że kluczowe będzie wykazanie z jakiego IP było połączenie. Jak z
    tego przypisanego w danej chwili do TEGO lokalu a komputer był fizycznie
    poza tym lokalem, to jest to złamanie regulaminu.

    Proxy pokaże IP przypisane do lokalu, oczywiście można mówić o
    anonimowym proxy, ale to raczej porównywalne do tego: nie rozbiję
    sąsiadowi w samochodzie szyby, bo "nie wolno", ale jak zrobię to w nocy,
    to mnie nikt nie będzie widział - co prawda tak samo "nie wolno", ale
    mnie nie będzie widać.

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl