  • Data: 2008-07-31 21:28:32
    Temat: Re: Czy ktos wie czy bedzie kontrpropozycja TPSY?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    jasio pisze:

    > Kwaszenie, neostrada i DSL to taki sztuczny podział w TP.
    > W netii mozna miec bez problemu staly IP za pare zl miesiecznie.
    > Wiec generalnie to jest odpowiednik i neo i DSL.

    uważam podział w tp na DSL i neostrade za REWELACYJNY. Aktualnie mam
    coraz więcej zapytań z firm, którym się kończy abonament na DSL w tp, a
    przedłużenie kosztuje np. 4Mbitówego koło 350 zł + zwiększeni upladu do
    512 za chyba coś koło 50 zł .... czy bym im nie zrobił podobnej oferty
    ale lekko taniej. Ważne dla nich jest, żeby ew. serwis był z mojej
    strony priorytetowy.

    I w cenniku mam 4Mbps za 89 zł brutto na 12 miesiące a im jestem w
    stanie sprzedać np. 4Mbps za 250 zł netto na 12 miesiące i jeszcze są
    zadowoleni, ze mają taniej niż DSL. I dorzucam jeszcze 1Mbps uploadu to
    wogóle Klienci płacą i jeszcze bardziej są zadowoleni. Oczywiście przy
    takich cenach mnie wtedy stać na to, żeby ich podłączyć na bardzo dobrym
    sprzęcie i fama o mojej jakości leci w świat :-)

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,