  • Data: 2014-04-30 16:11:07
    Temat: Re: Czy ktos uzywal K2 Klima Fresh?
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 kwietnia 2014 15:24:44 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Jeśli parownik i kanały nie są ufajdane -- to odświeży (cokolwiek to
    >
    > znaczy), na chwilę. :P Ja zapuszczam raz w roku podobny preparat, tylko
    >
    > firmy FORTE. Po 6 latach od wyjazdu z salonu smrodku ani grama -- ale to
    >
    > raczej za sprawą dosyć częstych wymian filtra kabinowego.

    U mnie nie smierdzi, filtr wymieniany co roku, tzw. odgrzybianie
    bylo poki co dwa razy (na 7 lat). Po prostu chce profilaktycznie
    zlikwidowac ewentualne formy zycia rozwijajace sie w klimie,
    zwlaszcza ze jestesmy alergikami.

    Jako odswiezenie rozumiem glownie takie oczyszczenie - nie
    spodziewam sie trwalego zapachu fiolkow ;)

    Pozdrawiam
    MK