  • 41. Data: 2010-08-27 07:30:37
    Temat: Re: Czy ktoś słyszał o murzynach programistach?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 26.08.2010 19:12, Adam Przybyla wrote:

    > ... nie wywoluj wilka z lasu, bo jeszcze ... Ade ktos wspomni;-)))

    Tę narkomankę? ;)

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 42. Data: 2010-08-30 05:15:17
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    b...@n...pl <b...@n...pl> wrote:

    > Tę narkomankę? ;)
    ... niewazne, miala dobre wizje;-))) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 43. Data: 2010-08-30 06:39:17
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "slawek" <s...@h...pl> napisał w wiadomości news:4c766e8c$0$22800

    > (Tak, w zespole projektującym Javę były kobiety.)

    Dlatego Java ma babską d*. i zachowuje się jak kobieta. ;)

    j.

  • 44. Data: 2010-09-06 09:27:01
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 30 Aug, 07:39, "jcm" <j...@1...pl> wrote:

    > Dlatego Java ma babską d*. i zachowuje się jak kobieta. ;)
    >
    > j.

    Ale buractwo.

    RW

  • 45. Data: 2010-09-07 12:02:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Roman Werpachowski" <r...@g...com> wrote in message
    x.googlegroups.com...

    > AKA "Accenture model" :)

    W ogóle z jednej strony, jako programista, rozumiem że nikt
    nie podejmie się naprawy bugów za darmo, z drugiej jednak
    widzę że kasowanie klienta za godzinę roboty a nie od umowy
    o dzieło i dostarczanie kodu z "gwarancją" 14 dniową czy też
    bez niej skutkuje bardzo lukratywnym interesem dla firm
    piszących taki kod. Niestety pokusa jest taka, że im dłużej będziesz
    pisał kod tym więcej zarobisz, więc piszesz powoli... A potem jak
    już oddasz kod to im więcej byków zrobisz tym dłużej będziesz
    je naprawiał a klientowi wysyłał fakturki po $120/godzinę... :-(
    Wiadomo że przegiąć nie można, bo pójdą do konkurencji, ale
    20%-40% poza obiecany budżet można wyjść spokojnie i nikt
    się nie połapie że to było celowe działanie.

  • 46. Data: 2010-11-01 19:59:37
    Od: klops <k...@k...pl>

    W dniu 2010-08-08 14:46, jmj pisze:
    > Witam
    > Zdażają się dziewczyny programistki, ale nigdy w życiu nie słyszałem, o
    > murzynach programistach. A wy słyszeliście?

    Na anglojęzycznych grupach dyskusyjnych twierdzą, że widzieli
    murzyńskich programistów.

  • 47. Data: 2010-11-02 22:09:12
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 1 Lis, 20:59, klops <k...@k...pl> wrote:

    > Na anglojęzycznych grupach dyskusyjnych twierdzą, że widzieli
    > murzyńskich programistów.

    Kretynski i prowokujacy temat. Ale tak, bywaja tacy. Znam kilku
    osobiscie, jednego nawet w Polsce.

  • 48. Data: 2010-11-05 14:30:00
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 01 Nov 2010 20:59:37 +0100, klops napisał(a):

    > Na anglojęzycznych grupach dyskusyjnych twierdzą, że widzieli
    > murzyńskich programistów.

    Murzyn-programista, to tak samo rzadkie zjawisko, jak kobieta-programista.
    I nikt mi nie powie, ze zna jedna taka, co to to i tamto napisala.
    Jak napisalem wyzej - rzadkie zjawisko.

  • 49. Data: 2010-11-05 14:56:17
    Temat: Re: Czy kto? s?ysza? o murzynach programistach?
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 01 Nov 2010 20:59:37 +0100, klops <k...@k...pl>
    wrote:

    >Na anglojęzycznych grupach dyskusyjnych twierdzą, że widzieli
    >murzyńskich programistów.

    Tu gdzie jestem, jest pelno programistow-murzynow,
    programistow-chinczykow, programistow-hindusow, natomiast nikt nie
    slyszal o programistach-polakach. Gdzy sugerowalem ze tacy istnieja -
    wysmiano mnie.

    A.L.

  • 50. Data: 2010-11-15 01:03:58
    Od: Witold Kuzminski <w...@g...com>

    On Nov 5, 9:56 am, A.L. <l...@a...com> wrote:

> [...]
    > programistow-chinczykow, programistow-hindusow, natomiast nikt nie
    > slyszal o programistach-polakach. Gdzy sugerowalem ze tacy istnieja -

    A co z programistami-ruskimi?
    Czy tam gdzie jestes ktos o nich slyszal?