    From: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy ktos o tym slyszal?
    Date: Mon, 4 Mar 2002 14:00:26 +0000 (UTC)

    > Sluchajcie niedawno w Gdynii [w Centrum] znalazlem ogloszenie o firmie
    > dostarczajacej inet.
    > Jest podobno w fazie powstawania [gdzies niby dziala]. Nazywa sie to tak
    > Stowarzyszenie Milosnikow Sieci Lokalnych "DTNet"
    > Nie wiem co jest grane, ale firma jakos dziwnie "pachnie", poniewaz:

    To nie firma i nigdy tak tego nie traktuj.
    Po prostu "siec osiedlowa".

    > - nie jest nigdzie zarejstrowana [bynajmniej na terenie Gdynii]
    I nie powinna byc. Po co wchodzic w breje taka jaka jest rejestracja firmy
    udostepniajacej internet.

    > - reklamuje sie, ze daje staly dostep do internetu, a raz ze tylko do
    sieci
    > lokalnej
    No i dobrze.

    > No to chyba najwazniejsze fakty o nich. Powiedzcie mi gdzie tu logika
    > marketingu? Albo nawet chec dzialalnosci spoleczej [organizacja NON
    PROFIT],
    > nie wiem moze i jest, ale ja jej nie moge znalezc :o), wiec dlatgo prosze
    > was o jakies info jak byscie przypadkiem posiadali...

    Ehhh....
    Wyobraz sobie ludzi, ktorzy chcieli miec nielimitowany internet.
    Nie stac ich zeby kupowac samodzielnie lacze wiec biora SDI na spolke.
    Maja tanio i nolimit, ale troche powoli.
    Podlaczaja kolejnych ludzi w bloku, w koncu SDI juz ledwo zipie.
    Biora sobie lepsze lacze, do sieci dolaczaja sie kolejne osoby, bloki, a
    moze nawet osiedla.

    I tak rozrasta sie osiedlowa siec lokalna. Z czasem mozna przeksztalcic ja w
    stowarzyszenie.
    Nie bede tu opisywal co to daje, w skrocie mamy bardziej formalna
    organizacje ;).

    Ogolnie to radze: podlaczaj sie i nie podejrzewaj ich o jakies niecne
    zamiary ;)

    Pozdrawiam,

    --
    =[ Jarek Granat `dze' - nic-hdl: JG3-6BONE ]=
    =[ j...@a...lublin.pl - GG: 1124881 ]=