    Subject: Re: Czy ktoś ma mercedesa (takiego w miarę nowego) ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: szod <b...@a...pl>
    Date: Wed, 30 Jan 2019 16:08:07 +0100

    W dniu 29-01-2019 o 22:40, Marek S pisze:

    > Też się zgadzam. Zastanawia mnie tylko jedno: gdybyś miał auto
    > całkowicie rozłożone, jak w fabryce. Jaki byłby koszt tego, co zrobiłeś?
    > 500zł?

    Tego co zrobiłem to tak właśnie koło tego. Ale to była nieznaczna część
    całości. Można znaleźć w necie fotki jak niektórzy robią. Wywalają ze
    środka wszystko i wyciszają całość - drzwi, podłogę, dach itd. Efekt
    podobno jest bardzo dobry. Tylko koszt takiej usługi to z kilka tysięcy.
    Samemu było by taniej, ale w takiej sytuacji to chyba lepiej oddać to
    firmie która się tym zajmuje.

    A firmy produkujące samochody nie dadzą żadnego pakietu, bo by musiały
    przyznać oficjalnie że nie wyciszają samochodów. A to o to chodzi żeby
    się klient nie skapnął i cena nie zmieniła. Wyciszenia nie widać tylko
    słychać. A jak ktoś kupuje pierwszy samochód to może nie zauważyć że
    jest głośno. Dla niego będzie standard. Pomyśli że tak ma być.