  • 11. Data: 2011-08-01 22:21:10
    Temat: Re: Czy ktoś już dostał fotę od ITD?
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    W dniu 2011-07-27 19:16, Bydlę pisze:

    > I co cię bulwersuje? Żaden przepis nie zabrania ustawić ogranicznika na
    > zero.

    Ustawiać nie zabrania - a nawet mozna zdjecia robic każdemu niezależnie
    od prędkości (polując na komórkowych gadaczy albo bezpasowców).. ale
    przy pomiarze z foto mandat - mozna wystawic dopiero gdy jest o 10km/h
    powyżej limitu wg obecnych przepisów ;) (nie wiem tylko czy to jest >=
    czy > )

  • 12. Data: 2011-08-01 22:29:15
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    W dniu 2011-07-27 20:22, Tomasz Pyra pisze:

    > Zabrania rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 17 czerwca 2011
    > r. w sprawie warunków lokalizacji, sposobu oznakowania i dokonywania
    > pomiarów przez urządzenia rejestrujące (Dz. U. z dnia 28 czerwca 2011 r.)
    >
    > § 7. Urządzenie rejestrujące dokonujące pomiaru prędkości, na potrzeby
    > prowadzonych postępowań w sprawach o wykroczenia, nie zapisuje za pomocą
    > technik utrwalania obrazów naruszeń polegających na przekroczeniu przez
    > kierujących pojazdami dopuszczalnej prędkości o 10 lub mniej km/h.
    >

    > No chyba że tylko miga lampa, a nie zapisuje zdjęcia...

    hehe - no i przypomina mi się pewna przypowieść..
    Jedzie sobie facet autem, zgodnie z przepisami, przejezdza obok
    fooradru, a ten błysnął... facet zdziwony. - 'przecież kurde jechałem
    zgodnie z limitem!" Zawrócił by sprawdzic co i jak, jedzie 10km/h
    poniżej limitu - znowu błysnęło!. No nie, to ja go jeszcze raz sprawdze!
    Zawrócił, traz przetoczył się z prędkością równą polowie
    dopuszczalnej.. znowu błysnęło! Ech, zepsute widać - pomyslał sobie, i
    pojechał do domu.
    A za jakiś czas.. dostał 3 mandaty za jazdę bez pasów! ;)

    Te ustrojstwa czasem fotografują wszyskich ;) A potem są mandaty za
    jazde bez pasów albo gadanie przez komórkę ;)

  • 13. Data: 2011-08-01 22:31:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-01 22:29, Rafal pisze:

> [...]
    > znowu błysnęło! Ech, zepsute widać - pomyslał sobie, i pojechał do domu.
    > A za jakiś czas.. dostał 3 mandaty za jazdę bez pasów! ;)

    I jeszcze 3 bo z żoną jechał :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-08-02 18:20:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-01 22:21:10 +0200, Rafal <r...@n...spamowac> said:

    > Ustawiać nie zabrania - a nawet mozna zdjecia robic każdemu niezależnie
    > od prędkości (polując na komórkowych gadaczy albo bezpasowców).

    No a o czym od początku pisałem?
    ;>

    > . ale przy pomiarze z foto mandat - mozna wystawic dopiero gdy jest o
    > 10km/h powyżej limitu

    Też nie. Sam pisałeś powyżej.
    Mandat można wystawić, gdy ujawni się wykroczenie.
    (tak, wiem, teraz nagle tylko o prędkości rozmawiamy :-))

    --
    Bydlę