  • Data: 2014-02-04 21:29:43
    Temat: Re: Czy koniiecznie zmienić firmware ZTE MF 112 ?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Universis, 04 lut 2014 w
    news:c3b37d07-2dc9-4b12-b184-a6e3354a6146@googlegrou
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > Ok - dokopałem się - DC Unlocker potrafi podmienić FW, ale samego,
    > niebrandowanego FW nie mogę znaleźć.
    Po co chcesz zmieniać FW? W Anglii taki UMTS jest na innej
    częstotliwośći, czy co? Prawdopodobnie nic nie musisz zmieniać -
    wystarczy, że wpiszesz login, hasło i numer dostępowy polskiego operatora
    jakiego będziesz używać i już. Poza tym brandowany to może być raczej
    dash board, a nie FW. Jak masz jakieś wątpliwości, to napisz na bez-
    kabli.pl, tam ci pomogą.