eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwCzy już czas zmienić branżę ?Re: Czy już czas zmienić branżę ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all
    .nl!xs4all!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!c39g
    2000yqi.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Trójmiasto <a...@t...biz.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Czy już czas zmienić branżę ?
    Date: Thu, 9 Dec 2010 18:54:35 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <9...@c...googlegroups.com>
    References: <0...@u...googlegroups.com>
    <idnip7$aeg$1@news.onet.pl> <idnkd9$9iu$1@inews.gazeta.pl>
    <idnkqm$ifl$2@news.onet.pl> <idp0o6$ma6$1@inews.gazeta.pl>
    <idp1e1$ube$1@news.onet.pl>
    <1llu4bzclufbi$.16yav86t9sqjt$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 78.31.157.190
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1291949675 29595 127.0.0.1 (10 Dec 2010 02:54:35 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 02:54:35 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c39g2000yqi.googlegroups.com; posting-host=78.31.157.190;
    posting-account=BNOBAwoAAABWkfeWnk0-7ljcvEjl7X4E
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101026 Firefox/3.6.12,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:397592
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8 Gru, 23:53, Michał Gancarski <m...@g...com> wrote:
    > On Wed, 08 Dec 2010 23:38:57 +0100, Peter May wrote:
    >
    > [...]
    >
    > >> Z drugiej strony czasami zdarza si klient wiadomy, kt rego warto
    > >> dobrze obs u y i przytrzyma na d u ej. Dlatego s dwie marki, jedna
    > >> "do szmacenia si ", druga "porz dna".
    >
    > > Chyba co w tym jest, bo niejedna firma jest nie tylko pod jedn mark .
    >
    > Bah, w a ciwie wi kszo w miar rozwini tych ma marek wiele. Segmentacja i
    > penetracja, jakkolwiek by to nie brzmia o :-) W przypadku du ych firm
    > normalne jest nawet tworzenie marek konkuruj cych ze sob . Teoretycznie bez
    > sensu, praktycznie ma uzasadnienie.
    >
    > BTW, wiedzia e , e Saturn i Media Markt to ta sama firma? :-)
    >
    > http://www.media-saturn.com
    >
    > --
    > Micha Gancarski
    >
    > Sieeeaaaaaaaaaaa!

    "Powinni tego zabronić" !! :D

    jasc
    ----
    www.trojmiasto.biz.pl/marketing

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: