    From: Peter May <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Czy już czas zmienić branżę ?
    Date: Wed, 08 Dec 2010 22:42:48 +0100

    W dniu 2010-12-08 21:54, Michał Gancarski pisze:
    > On Wed, 08 Dec 2010 16:32:25 +0100, Peter May wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Może będą mieć? Jeśli rokują na przyszłość, to pierwszą stronę IMHO warto
    > im zrobić taniej. Wdzięczność osoby, która ceni dobrą robotę jest, hm,
    > bezcenna :-)

    Owszem. Byle by jeszcze kontrakt był w całości zapłacony.

    > OK, jeśli mówisz o marży nie na projekcie tylko jako o stosunku zysku do
    > przychodów to tak. IMHO ten biznes można uprawiać za naprawdę niewielkie
    > pieniądze, przynajmniej w stosunku do bardziej tradycyjnych branż.

    Owszem. Jest jednak małe "ale". Można ten biznes uprawiać za naprawdę
    niewielkie pieniądze, ale przy założeniu, że 100% klientów reguluje
    swoje zobowiązania i to w założonym terminie. Wtedy możesz mieć X
    przychodów i Y wydatków takich samych (zakładam, że inwestujemy w
    siebie, więc na zysk poczekamy), ponieważ nie dojdą Ci wtedy ewentualne
    obciążenia spowodowane np. odsetkami od dostawców czy podatków. Z czegoś
    trzeba by je zapłacić. No ale to temat na osobną dyskusję.

    --
    Peter