    From: Michał Gancarski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Czy już czas zmienić branżę ?
    Date: Wed, 8 Dec 2010 21:54:03 +0100

    On Wed, 08 Dec 2010 16:32:25 +0100, Peter May wrote:

    [...]

    > Ja bym raczej powiedział, że są też tacy, co cenią dobrą robotę, ale nie
    > mają na to budżetu ;-)

    Może będą mieć? Jeśli rokują na przyszłość, to pierwszą stronę IMHO warto
    im zrobić taniej. Wdzięczność osoby, która ceni dobrą robotę jest, hm,
    bezcenna :-)

    > Wydatki wszystkie, w tym m.in. zakup sprzętu, oprogramowania, opłata za
    > lokal, itd. Generalnie jestem zwolennikiem pracy na legalnym
    > oprogramowaniu. A to kosztuje.

    OK, jeśli mówisz o marży nie na projekcie tylko jako o stosunku zysku do
    przychodów to tak. IMHO ten biznes można uprawiać za naprawdę niewielkie
    pieniądze, przynajmniej w stosunku do bardziej tradycyjnych branż.

    OK

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!