  • Data: 2010-12-08 19:16:16
    Temat: Re: Czy już czas zmienić branżę ?
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-08 18:05, Paweł Piskorz pisze:

    > No właśnie, skąd? Z cennika? Skąd wiesz że ci tańsi "psują rynek", skoro
    > nawet nie wiesz jakiej jakości pracę oferują, a znasz tylko cenę usługi?
    > Usługi która jest równie precyzyjnie określona jak np. taka oferta:
    > sprzedam samochód 4 drzwiowy.

    Jeśli widzę jakie jest zapytanie oficjalne klienta i co oferują
    potencjalni wykonawcy, to czasem dziwię się jak można coś wykonać za X,
    skoro to powinno kosztować Y. Bazując na własnym doświadczeniu. Niemniej
    jednak nic wiecznie nie trwa i ceny się zmieniają permanentnie.

    Spotkałem się również z takimi sytuacjami, gdzie w przetargach skrajnie
    niska cenowo oferta była odrzucana.

    > Tak w ogóle zapomniało się jak się na początku za grosze robiło żeby
    > zdobyć doświadczenie i mieć co do portfolio wrzucić? A potem jak się
    > studenciaków za grosze zatrudniało?

    Ekhm? O co chodzi?

    --
    Peter