  • 91. Data: 2022-08-30 14:56:41
    Temat: Re: Czy jest
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-08-2022 o 14:41, J.F pisze:

    > No i kapelusznik :-)

    Bo?
    Raczej elektryki jeżdżą szybciej właśnie (poza drogami szybkiego ruchu),
    bo się kosztami nie muszą przejmować

    > Mnie tam na "zwyklej krajowowce" najbardziej przeszkadzaja tacy, co 70
    > jadą.

    I to są właśnie kapelusznicy.

    > Poczekamy, zobaczymy.
    > Tesla sport to nie jest, bo go nie stac, elektryk ciezki, wiec
    > przyspieszenia srednie

    ?????
    Co Ty bredzisz?
    Każda Tesla ma przyspieszenie na poziomie wózków z ice za milion lub lepiej.

    A każdy elektryk bije na głowę ślamazarne KM rodem z podobnych ICE.

    Znowu palnąłeś głupotę, nie znając faktów.
    Nie wypowiadaj się może o rzeczach o których nie masz zielonego pojęcia, co?

    > Niektorzy zaraz w lewo skrecaja,

    I dlatego jeżdżą pasem środkowym nagminnie?

    > Srodkowym. To ruch malo blokują.

    Ale przepis tego nie różnicuje.
    Albo prawy, albo wyp.... z autostrady i wlecz się polną drogą.

    > Dziwne natomiast, ze masz prawy pusty. Ciezarowek nie ma?

    Staram się tak jeździć żeby było mało.
    Mówię o okolicach Poznania i obwodnicach rzecz jasna.

  • 92. Data: 2022-08-30 15:10:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.08.2022 o 14:25, Cavallino pisze:

    > Codziennie jadąc po autostradzie prawym pasem wyprzedzam od groma tych
    > co jadą środkowy,

    Ja jeżdżę głównie po Warszawie, ale mam tak samo. Prawy wszędzie
    praktycznie pusty, wyprzedzam głównie prawym pasem.

    --
    -
    Akarm

  • 93. Data: 2022-08-30 15:12:07
    Temat: Re: Czy jest taka droga? 50->120 km/h
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Bo uwierzę... Ograniczenia prędkości, to nie jedyny przepis do
    > przestrzegania.

    A ja jeżdżę zawsze zgodnie z przepisami, bezpiecznie. Nie przestrzegam
    tylko idiotycznych ograniczeń prędkości.

    --
    -
    Akarm

  • 94. Data: 2022-08-30 15:20:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Aug 2022 14:56:41 +0200, Cavallino wrote:

    > Bo?
    > Raczej elektryki jeżdżą szybciej właśnie (poza drogami szybkiego ruchu),
    > bo się kosztami nie muszą przejmować

    IMO to malo kto sie kosztami przejmuje, przy predkosciach
    jak na "zwyklej krajowce"

    > I to są właśnie kapelusznicy.

    Teraz to z reguly ciezarowki, choc bywaja i osobowe.
    A za jednym takim lancuszek szczescia.

    > ?????
    > Co Ty bredzisz?
    > Każda Tesla ma przyspieszenie na poziomie wózków z ice za milion lub lepiej.

    Czy kazda to nie wiem. Niektore istotnie maja.

    https://www.tesla.com/ownersmanual/2012_2020_models/
    en_us/GUID-E692415D-F83C-4F07-B30A-9E50499CFC30.html

    "vary depending on date of manufacture and options chosen at time of
    purchase:"
    czyli powiedzmy, ze drozsze modele.

    > A każdy elektryk bije na głowę ślamazarne KM rodem z podobnych ICE.
    > Znowu palnąłeś głupotę, nie znając faktów.

    Twoje tez?
    I nie chodzi o 0-60mph, tylko powiedzmy 70-120 km/h.

    > Nie wypowiadaj się może o rzeczach o których nie masz zielonego pojęcia, co?

    Jest Tesla, jest Porsche, ale sa i bieda-elektryki :-)

    > I dlatego jeżdżą pasem środkowym nagminnie?

    srodkowym to imo takze z bezpieczenstwa.
    Albo z uczucia, ze chce sie szybciej.

    Tylko o autostrade z 3 pasami w jedną strone trudno u nas,
    w miescie troche latwiej, a w miescie to co chwila mozna skrecic ..

    > Ale przepis tego nie różnicuje.
    > Albo prawy, albo wyp.... z autostrady i wlecz się polną drogą.

    Przepis jest przepis, ale nie przeszkadzaja az tak bardzo.
    Szczegolnie, jak na prawym jadą wolne ciezarowki.

    > Staram się tak jeździć żeby było mało.
    > Mówię o okolicach Poznania i obwodnicach rzecz jasna.

    I ciezarowek nie ma?

    W kazdym badz razie sie nie dziwie, ze jezdza srodkowym ... sam wole
    srodkowy niz prawy :-)

    J.

  • 95. Data: 2022-08-30 16:54:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.08.2022 o 08:17, _Master_ pisze:

    > Jaki plus. Schetyna złamał prawo z premedytacją.

    A kaczyńskiego wożą siłą pod zakazem:P

    > Jaki ten PLUS? Może ten kolejny wariat w BMW powinien być jednak wożony?
    > PO stać na fury dla swoich dygnitarzy ;-)

    Przecież nie chodzi o odpowiedzialność "karną" bo ta poniósł (choć mógł
    się wymigać) a polityczną - a ta będzie taka sama jak będzie popierdałał
    120 szoferem a nie osobiście.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2022-08-30 16:59:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.08.2022 o 10:08, J.F pisze:

    > Zobacz tu
    > https://goo.gl/maps/v7A9rudhvHrTC7kp8
    >
    > Teren zabudowany? Jak widac nie.
    > stosowna tablica stoi zreszta 100m wczesniej.
    > A to ciagle miasto Wroclaw, ktore sie ciagnie jeszcze ze 2 km.

    Tu masz mój ulubiony zabudowany.

    https://www.google.pl/maps/@52.2681321,20.8770675,3a
    ,60y,147.88h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sLz1zhHmFDdpRtHE
    iHQjEUA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.google
    apis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DLz1zhHmFDdpRtHE
    iHQjEUA%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%
    26h%3D100%26yaw%3D53.02861%26pitch%3D0%26thumbfov%3D
    100!7i13312!8i6656

    Polecam się obejrzeć również do tyłu, mapę oddalić żeby się przyjerzeć
    okolicznym zabudowaniom... Rezerwat można przy okazji znależć;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2022-08-30 17:06:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.08.2022 o 08:51, r...@k...pl pisze:

    > Dziwne, bo minister twierdzi, że jest -- jak na każdej S-ce :D

    A jesteś pewny? No to zacytuj, bo ja znalazłem pas włączania i jest przy
    nim napisane "dodatkowy".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2022-08-30 17:59:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.08.2022 o 08:21, _Master_ pisze:

    > Pewnie że to nie szaleństwo ale to ścierwo przez wiele lat uchwalało
    > takie przepisy i doprowadziło do takiego burdelu.
    >
    > Kto na niego zagłosuje jak nie przestrzega tego na co głosował? ;-)

    No to mówię, że jesteście frajerami chodząc na te wybory :-)

    > PS. przypomniała mi się jego zacietrzewiona mina jak bronił maseczek a
    > Konfederat wytknął mu że jak przyjechał do studia TV to mógł samochodem
    > kogoś ZABIĆ ;)

    I co, przejął się?

  • 99. Data: 2022-08-30 18:01:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Jaki plus. Schetyna złamał prawo z premedytacją.
    > Jechał 1120 na 50 a jego debilne tłumacze sytuacji nie zmienia bo
    > jechałby 120 na 90.

    no ... +30 może się zdarzyć każdemu, ale +69 to tylko piratom :-)

    > Jaki ten PLUS? Może ten kolejny wariat w BMW powinien być jednak wożony?
    > PO stać na fury dla swoich dygnitarzy ;-)

    Wszyscy powinniśmy być wożeni :-)

  • 100. Data: 2022-08-30 18:06:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Aug 2022 18:01:43 +0200, ii wrote:

    > no ... +30 może się zdarzyć każdemu, ale +69 to tylko piratom :-)

    > Wszyscy powinniśmy być wożeni :-)

    No to do autobusu, czy tramwaju :-)

    J.