  • 101. Data: 2022-08-30 18:14:13
    Temat: Re: Czy jest taka droga? 50->120 km/h
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Aug 2022 16:54:45 +0200, Shrek wrote:

    > A kaczyńskiego wożą siłą pod zakazem:P

    > Przecież nie chodzi o odpowiedzialność "karną" bo ta poniósł (choć mógł
    > się wymigać) a polityczną - a ta będzie taka sama jak będzie popierdałał
    > 120 szoferem a nie osobiście.

    niekoniecznie.
    "czytalem wazne dokumenty i nie zwrocilem uwagi jak szofer jechal"

    J.

  • 102. Data: 2022-08-30 18:24:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.08.2022 o 18:14, J.F pisze:

    > niekoniecznie.
    > "czytalem wazne dokumenty i nie zwrocilem uwagi jak szofer jechal"

    Wiemy - kaczyński tak co chwila krakowskim pomyka. Choć w jego przypadku
    to pewnie by było "nie zdawałem sobie sprawy, że czaszkowski na złość mi
    i prezydentowi posunął się do stawiania nam znaków zakazu":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2022-08-30 18:41:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Aug 2022 18:24:14 +0200, Shrek wrote:

    > Wiemy - kaczyński tak co chwila krakowskim pomyka. Choć w jego przypadku
    > to pewnie by było "nie zdawałem sobie sprawy, że czaszkowski na złość mi
    > i prezydentowi posunął się do stawiania nam znaków zakazu":P

    O widzisz - mozna? Mozna :-)

    J.

  • 104. Data: 2022-08-30 18:46:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.08.2022 o 18:41, J.F pisze:

    > O widzisz - mozna? Mozna :-)

    W ramach zemsty powinien na poligonie smoleńskim postawić zakaz powyżej
    1,8 metra. Żaden tusk się nie prześlizgnie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2022-08-30 21:34:03
    Temat: Re: Czy jest
    Od: "Tadek" <l...@d...pl>

    Użytkownik "ii" <i...@o...invalid> napisał w wiadomości

    > No to mówię, że jesteście frajerami chodząc na te wybory :-)

    Frajer to jesteś ty, bo sam się pozbawiasz możliwości głosowania
    i możliwości wyboru.

  • 106. Data: 2022-08-30 23:24:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-30-sierpnia-2022 o 17:59, ii pisze:
    > No to mówię, że jesteście frajerami chodząc na te wybory

    Ale mam nadzieję że jak nie chodzisz to nie narzekasz?

  • 107. Data: 2022-08-30 23:27:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-30-sierpnia-2022 o 17:59, ii pisze:
    > I co, przejął się?

    Ty się jednak przejąłeś tą historią ;-)

    Jednak Ci na czymś zależy. Nie jesteś jeszcze stracony dla społeczeństwa ')

  • 108. Data: 2022-08-30 23:29:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-30-sierpnia-2022 o 10:50, J.F pisze:
    > to co bedziesz mowil?
    > Pewnie to samo ?

    Dlaczego mam coś mówić?

    To Schetyna zabrał głos. Widocznie czuł jakiś obowiązek.
    Pierdolił narrację ale ma szansę to naprawić. ;)

    Zmienić prawo na takie którego będzie przestrzegał ;'[-)

  • 109. Data: 2022-08-31 07:51:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-08-2022 o 15:12, Akarm pisze:

    > A ja jeżdżę zawsze zgodnie z przepisami, bezpiecznie. Nie przestrzegam
    > tylko idiotycznych ograniczeń prędkości.

    Mam tak samo.

  • 110. Data: 2022-08-31 07:59:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-08-2022 o 15:20, J.F pisze:

    > IMO to malo kto sie kosztami przejmuje, przy predkosciach
    > jak na "zwyklej krajowce"

    To chyba dawno taką drogą nie jechałeś.
    70-80 to się norma robi.
    Ponad 100 już jeździ mało kto.

    > Czy kazda to nie wiem.

    Ty nic nie wiesz, co nie przeszkadza Ci wypisywać bzdur.

    Niektore istotnie maja.

    > https://www.tesla.com/ownersmanual/2012_2020_models/
    en_us/GUID-E692415D-F83C-4F07-B30A-9E50499CFC30.html

    > "vary depending on date of manufacture and options chosen at time of
    > purchase:"
    > czyli powiedzmy, ze drozsze modele.

    Nie.
    Nawet najtańsze.

    Zoe które kiedyś miałem miało 90 KM, a zbierało się w mieście dużo
    lepiej niż 180 konna Kona.

    > Twoje tez?

    Oczywiście.

    > I nie chodzi o 0-60mph, tylko powiedzmy 70-120 km/h.

    > Jest Tesla, jest Porsche, ale sa i bieda-elektryki :-)

    Które i tak biją na głowę ice i to bez większego wysiłku.
    Bieda elektryki może do niższych prędkości, ale spod świateł nie mają
    sobie równych.

    > srodkowym to imo takze z bezpieczenstwa.
    > Albo z uczucia, ze chce sie szybciej.

    Ale co szybciej i jak to się ma to do tematu dyskusji?
    Zapomniałeś o czym mowa?

    > Tylko o autostrade z 3 pasami w jedną strone trudno u nas,

    Cała obwodnica Poznania.
    Czyli odcinek o którym piszę.

    > Przepis jest przepis

    I o nim gadamy.

    > I ciezarowek nie ma?

    Bywają.
    Ale i tak się zdarza kilometr albo i dwa, gdzie jadąc prawym pasem
    wyprzedzasz kapeluszy na środkowym.

    > W kazdym badz razie sie nie dziwie, ze jezdza srodkowym ... sam wole
    > srodkowy niz prawy :-)

    No właśnie.
    A Policja w krzakach z radarmi stoi, zamiast takich debili tępić.