  • Data: 2016-07-05 20:08:15
    Temat: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Gdyby nie to że mamy rodziców z żoną poza Krakowem
    >to zacząłbym się zastanawiać czy auto w Krakowie ma sens.

    Wszystko zależy jak wygląda twój plan dnia
    Ja przesiadłem sie na skuter 50ccm potem na motocykl - który okazuje sie
    fantastycznym hobby. (ostatni weekend zaliczlem DC - Bieszczady DC dla
    rozrywki)
    Odległości w mięście na motocyklu maleją, czasami nie potrafię odpowiedzieć
    czy był korek.

    Ale ze nie ma tak pięknie - od dwóch i pól roku wożę córkę do rodziców
    (przedszkole od września) i starszego do szkoły - tu motocykl odpada.
    A wszystko sie dzieje w Warszawie - dla zorientowanych

    Rano:
    Białołęka Dworska(Płudy) > Tarchomin (szkoła) > Bemowo (zostawić córkę) >
    Centrum (Praca). jak wyjadę około 7:20 na 9:00 do roboty dam radę.

    Po robocie
    Centrum>Bemowo>Białołęka.

    Starszego odbiera zona - Swoim Samochodem.

    Od września jak sie logistycznie pozapina rozstawiam dzieciaki i wracam do
    domu przesiąść sie na motocykl.
    I do miasta naprawdę polecam ten środek transportu. Dodatkowo jednego
    brzdąca można na moto wozić.

    Ale na końcu i tak okazuje sie ze auto być musi, bo życie "zmusza", rodzice
    daleko etc..

    Kiedyś z kolegą to liczyliśmy i w jego przypadku cena auta + koszty
    utrzymania na dobrych kilka lat by mu zapewniły taxi + wypożyczanie auta na
    urlopy etc.
    Bardzo to wszytko indywidualne.

    Buniek