    From: Artur Miller <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Date: Sun, 3 Jul 2016 10:38:08 +0200

    W dniu 2016-07-03 o 10:19, Bolko pisze:

    > Gdyby nie to że mamy rodziców z żoną poza Krakowem
    > to zacząłbym się zastanawiać czy auto w Krakowie ma sens.

    [...]

    > Koleżanka żony ma rodzinę w Paryżu.
    > I Oni nie mają samochodu:
    > metrem szybciej

    to chyba wyjaśnia różnicę.

    mieszkam we Wrocławiu. do roboty mam około 7km. zbiorkomem nie mam
    połączenia bezpośredniego. nie mam też połączenia typu "wysiądę i wsiądę
    na tym samym przystanku", muszę iść około 200m na inny. latem się
    przejdę, ale zimą mi się nie chce. albo jak leje.

    jak funkcjonuje zbiorkom we Wrocławiu - mogę podsumować jednym zdaniem:
    Rozkłady jazdy to pobożne życzenie i marnowanie kasy. więc nie wiem
    kiedy przyjedzie. są tablice wyświetlające czas przyjazdu, ale są
    bezużyteczne do planowania, bo pokazują tyle co "będzie jak przyjedzie".

    tak, próbowałem. ale ostatnio zamknęli jakiś mostek i z 200m spacerku
    zrobiło się 400, a jazda autobusem wydłużyła się do 40 minut.

    jest sens? dla mnie nie ma. bo samochodem do roboty jadę 12-15 minut.
    może w Krakowie jest inaczej.

    a.