  • 31. Data: 2009-05-29 08:42:46
    Temat: Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
    Od: "|3eR|<0" <.@.>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:bruqlzibov9v$.dlg@smok.wot...

    > Do pazdziernika.

    > Rozwin ta mysl.
    Dobrze rozwijam mysl:
    - OSX ma jedna wersja a nie kilka jak w przypadki vista i windows 7.
    - OSX bedzie mial OPEN CL wsparcie dla samego systemu i niektorych wfunkcji
    przez GPU, windows podobno tez to ma miec ale kto to wie.
    - Dla OSX jest profesjonalne narzedzie do obrobki video ktore bije na glowe
    produkty adobe typu AE i Premiere pro, mowa o Final Cut Studio 2.
    - Sterowniki, mac-a sie po prostu wlacz nie trzeba spedzac godzin na
    instalowaniu sterownikow do plyty, procka, karty graficznej itd. Do tego
    sterowniki są dobrze dopracowane bo maja kilka kart graficznych a nie kilka
    dziesiat tysiecy.
    - W OSX dostajesz pakiet ilife 09: iphoto swietne magazynowanie oraz
    obrobka zdjec, imovie edycje filmow, idvd nagrywanie i tworzenie plytek dvd
    z wlasnym menu itd. iweb narzedzie do tworzenia stron.
    - OSX brak rejestru, nie ma tam miejsca na nieuniknione jak w przypadku
    windowsow zapychanie sie rejestru.
    - instalacja programow, w wiekrzosci przypadku wystarczy rozpakowac katalog
    i uruchomic program.
    - OSX to przyjemnosc pracy na systemie
    - OSX latwosc obslugi, nie trzeba byc informatykiem lub miec znajomego
    informatyka zeby obsluzyc ten system.
    - wiele innych
    http://www.engadget.com/2007/10/27/leopard-vs-vista-
    feature-chart-showdown/

  • 32. Data: 2009-05-29 08:48:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie?. Nalezy mowic ludzia o rzeczach ktore moga im poprawic
    > jakosc zycia. Takie cekowe "zatajanie" nie jest dobra, mysle ze wiele osob
    > przeszlo by na mac-a gdyby tylk mowilo sie o tym wiecej.

    Mówisz więcej ale Cię nie stać i kupisz PC?

    --
    marfi

  • 33. Data: 2009-05-29 09:04:25
    Od: "|3eR|<0" <.@.>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości

    > Mówisz więcej ale Cię nie stać i kupisz PC?
    Dokładnie, narazie mnie nie stać i pozostanie niestety przy PC.

  • 34. Data: 2009-05-29 09:07:38
    Od: "|3eR|<0" <.@.>

    ps. a konkretnie to chcę kupić core2 duo E8400, asus P5Q, Geforce 9800 GT.
    Myślę. że styknie ?.

  • 35. Data: 2009-05-29 09:12:40
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > ps. a konkretnie to chcę kupić core2 duo E8400, asus P5Q, Geforce 9800 GT.
    > Myślę. że styknie ?.

    Może :) Ja sobie chwalę Q6600.

    --
    marfi

  • 36. Data: 2009-05-29 09:21:22
    Od: "|3eR|<0" <.@.>

    > Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości
    >>

    > Może :) Ja sobie chwalę Q6600.
    Ta moja kobieta ma q6600 i tezs sobie chwali gdyby tylko nie ten windows ;).

  • 37. Data: 2009-05-29 10:23:46
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On May 29, 9:35 am, "G Nowak" <g...@g...com> wrote:

    > Sory ale chwalenie wyanazkow spod magicznego znaku jabluszka to raczej nie
    > na ta grupe.

    a dlaczego nie? toc od kilku lat komputery apple to zwykle pecety.

  • 38. Data: 2009-05-29 10:26:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 29 May 2009 03:23:46 -0700, Szymon von Ulezalka napisał(a):

    > a dlaczego nie? toc od kilku lat komputery apple to zwykle pecety.

    "Zwykły pecet" bez BIOS-a?

  • 39. Data: 2009-05-29 11:34:20
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 29 May 2009 10:40:57 +0200,

    > Dlaczego nie?. Nalezy mowic ludzia o rzeczach ktore moga im poprawic jakosc
    > zycia. Takie cekowe "zatajanie" nie jest dobra, mysle ze wiele osob przeszlo
    > by na mac-a gdyby tylk mowilo sie o tym wiecej.

    Należy. Ale ile byś tych peanów na temat OSX nie wygłosił, to nie zmieni
    to faktu, że im nie poprawi.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 13:33:29 user up 12087 days, 1:28, 1 user, load average: 0.43, 0.04, 0.99 ]

    MIPS: Meaningless Indicator of Processor Speed.

  • 40. Data: 2009-05-29 12:05:15
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    W maku tez jest c2d, jesli masz pc z c2d brakuje Ci tylko znaku magicznego
    jablka i systemu.