    From: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
    Date: Fri, 29 May 2009 08:54:31 +0200

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gvn8og$9sl$1@inews.gazeta.pl...

    > Tzn rok temu Vista byla gorsza czy 7mka lepsza? Xp przed Sp2 nie dalo sie
    > uzywac a jakos wszyscy je chwalili.

    Rok temu (od lutego 2008) miałem ten sam komputer co teraz ale wtedy
    miałem problemy ze stabilnością (głównie spowodowane przez sterowniki nie
    MS), szybkością ,wstrzymywaniem systemu i.t.p. Po SP1 i kolejnych poprawkach
    oraz zmianach w sterownikach nie bardzo mam się do czego przyczepić a nowe
    poprawki regularnie się pokazują.

    --
    marfi