    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy jest naprawdę darmowa bramka sms
    Date: Wed, 29 Oct 2014 16:18:48 +0100

    Piotr Rezmer wydumał(a) w news:m2qcfe$jdj$1@node1.news.atman.pl :
    > Przed chwilą zainstalowałem. Po USB nie widzi telefonu, być może udałoby
    > się po bluetooth, tylko nie mam takiego interfejsu w komputerze
    > stacjonarnym. Nie mam zatem jak tego przetestować. Z tego co widzę
    > mobiledit wspiera również iPhone co mnie zaskoczyło. Spodziewałem się że
    > są tak samo zamknięte jak Windows Phone.

    This phone is supported in PhoneCopier and Forensic only.

    Phonebook can be read only trough Bluetooth connection
    Phonebook supports one way contact import only trough cable.

    http://www.mobiledit.com/cz/phones.asp?MANUFACTURER_
    ID=1

    Czyli generalnie Microsoft poblokował co mógł a Ty nieswiadomie się załapałeś :/ Na
    Twoim miejscu poszukał bym jakiegoś remote desktop dla kontroli z poziomu PC albo
    inszego romu (jesli jest).

    --
    Michael________(TM)