  • 11. Data: 2013-08-18 00:05:29
    Temat: Re: Czy jest na sali p0li?
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-17 23:56:13 niejaki Deflegmator napisał:
    > I mały jakiś.

    bo to g10 - krótka wersja
    no i silnik v6 - więc też taki małolitrażowy ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 12. Data: 2013-08-18 00:13:29
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-18 00:01:23 niejaki Deflegmator napisał:

    > :) Za ten dźwięk dałbym się pokroić.

    to masz jeszcze :)

    https://www.youtube.com/watch?v=P8TfO1NAh8I&feature=
    c4-overview&list=UUlqYU6D5NLqZjbbPycznDlQ&hd=1

    https://www.youtube.com/watch?v=vOh3Mp8bpfc&hd=1

    > A żona sprawia wrażenie
    > wniebowziętej. :D

    bo planowała akurat wyżerkę na święta :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 13. Data: 2013-08-18 00:28:03
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    p0li wrote:

    > zaczęła >>> prowadzić - i nawet się jej to podoba :)

> [...]

    Sadysta. Chyba nerkę sprzedam. :)

    > bo planowała akurat wyżerkę na święta :)

    :)

    --
    Deflegmator

  • 14. Data: 2013-08-18 01:33:44
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-08-18 00:13, p0li pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=vOh3Mp8bpfc&hd=1

    Ten niebieski licznik to AFR ? Nie wkurza Cię to tak prawie centralnie w
    zasięgu wzroku ? :)

  • 15. Data: 2013-08-18 02:05:02
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-18 01:33:44 niejaki Excite napisał:

    > Ten niebieski licznik to AFR ? Nie wkurza Cię to tak prawie centralnie w
    > zasięgu wzroku ? :)

    tak - afr

    na początku przyciągał wzrok - teraz już nie

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 16. Data: 2013-08-18 08:55:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 17 Aug 2013 22:01:23 +0000 (UTC), Deflegmator

    > Za ten dźwięk dałbym się pokroić.

    No żeby się zachwycać skrzypieniem wycieraczek,
    to już niezłe zboczenie musi być.

    BPNMSP :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2013-08-18 09:50:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-17 23:45, Deflegmator pisze:

    > Moja jest wyjątkowo udana. Nienawidzi wypierdków, a na widok
    > rama-pickupa albo hummera dostaje wypieków. :) Nie ma jeszcze prawa
    > jazdy, więc jak zacznie naukę parkowania od vana fullsize'a, to już jej
    > potem nic nie będzie straszne.

    współczuje już sąsiadom (tym obok domu i przed marketami) ;)

  • 18. Data: 2013-08-18 10:07:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 17 Aug 2013 23:21:31 +0200, p0li

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3477632110

    Wiela taki potforek pali?

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2013-08-18 12:27:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Deflegmator wrote:
    > Kiedyś gadaliśmy o salonkach, wiem że jesteś właścicielem takiego
    > auta. Spodziewam się zatem, że możesz się orientować w środowisku
    > posiadaczy podobnych cudeniek i może coś wiesz o tym egzemplarzu?
    >
    > http://otomoto.pl/dodge-ram-salonka-econoline-van-C3
    0176301.html

    > Lokalizacja wskazuje na to, że auto służyło/miało służyć do
    > celów quasi-przemytniczych ;), lakier i wnętrze również nie tchną
    > świeżością, ale generalnie fura słodka jest. I niedroga. Moja
    > żona również zapałała dziwną namiętnością do takich
    > autobusików, więc tym bardziej rozważam zakup tego, lub podobnego
    > auta.
    > Jeśli żyjesz i czytasz jeszcze tę grupę, to podziel się
    > wrażeniami.

    23 lata i 90 000 przebiegu :) bez jaj proszę...

  • 20. Data: 2013-08-18 12:34:05
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > 23 lata i 90 000 przebiegu :) bez jaj proszę...

    Spodziewam się, że ktoś to liczy od remontu silnika np. No bo chyba
    na tyle bezczelny by nie był... Gorzej z tym garażowaniem i
    serwisowaniem. :)

    No i wielofunkcyjna kierownica - faktycznie, skręca i trąbi, więc
    przynajmniej dwie funkcje ma... Czy to już "wiele"? :)

    --
    Deflegmator