  • 1. Data: 2013-08-17 21:17:23
    Temat: Czy jest na sali p0li?
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Kiedyś gadaliśmy o salonkach, wiem że jesteś właścicielem takiego
    auta. Spodziewam się zatem, że możesz się orientować w środowisku
    posiadaczy podobnych cudeniek i może coś wiesz o tym egzemplarzu?

    http://otomoto.pl/dodge-ram-salonka-econoline-van-C3
    0176301.html

    Lokalizacja wskazuje na to, że auto służyło/miało służyć do
    celów quasi-przemytniczych ;), lakier i wnętrze również nie tchną
    świeżością, ale generalnie fura słodka jest. I niedroga. Moja
    żona również zapałała dziwną namiętnością do takich
    autobusików, więc tym bardziej rozważam zakup tego, lub podobnego
    auta.
    Jeśli żyjesz i czytasz jeszcze tę grupę, to podziel się
    wrażeniami.

    Deflegmator

  • 2. Data: 2013-08-17 22:10:17
    Temat: Re: Czy jest na sali p0li?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 17 Aug 2013 19:17:23 +0000 (UTC), "Deflegmator"
    <w...@M...pl> wrote:

    >Jeśli żyjesz i czytasz jeszcze tę grupę, to podziel się
    >wrażeniami.

    Ostatnio chyba go widziałem na grupie citroenowej na serwerze trigger.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2013-08-17 22:45:13
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-17 22:10, jerzu pisze:

    > Ostatnio chyba go widziałem na grupie citroenowej na serwerze trigger.

    prawie zgadłeś.
    Ale 'prawie' robi różnicę ;)

  • 4. Data: 2013-08-17 22:53:31
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-17 21:17:23 niejaki Deflegmator napisał:
> [...]
    > auta. Spodziewam się zatem, że możesz się orientować w środowisku
    > posiadaczy podobnych cudeniek i może coś wiesz o tym egzemplarzu?

    jestem, żyję, czytam - w sumie na newsach już niezadużo zostało

    co do tego egzemplarza - raczej nie klubowe

    > Lokalizacja wskazuje na to, że auto służyło/miało służyć do
    > celów quasi-przemytniczych ;), lakier i wnętrze również nie tchną
    > świeżością, ale generalnie fura słodka jest. I niedroga. Moja

    niestety te fury (podobnie jak citroeny) kosztują constans - i jest to w
    okolicach 40-45 tys
    jeśli fura jest za 10 tys - reszte zostawisz w warsztatach

    > żona również zapałała dziwną namiętnością do takich
    > autobusików, więc tym bardziej rozważam zakup tego, lub podobnego
    > auta.

    żony przekonują się po pewnym czasie - moja dopiero po roku zaczęła
    prowadzić - i nawet się jej to podoba :)

    > Jeśli żyjesz i czytasz jeszcze tę grupę, to podziel się
    > wrażeniami.

    co do wrażeń - dodge w salonkach to jest półka wyżej od chevroleta/gmc - a
    tu niestety wygląda to bidnie
    także ze względu na to (półka) części sa mniej dostępne i droższe niż
    chevy/gmc

    jak jesteś konkretnie zainteresowany to zapytam w vanklubie - może ktoś
    coś wie

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2013-08-17 22:55:25
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-17 22:10:17 niejaki jerzu napisał:

    > Ostatnio chyba go widziałem na grupie citroenowej na serwerze trigger.

    tam siedzę od początku świata :)
    a tu trochę dłużej

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2013-08-17 23:09:40
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-17 22:53:31 niejaki p0li napisał:
    > żony przekonują się po pewnym czasie - moja dopiero po roku zaczęła
    > prowadzić - i nawet się jej to podoba :)

    żeby nie było że oszukuję
    https://www.youtube.com/watch?v=E4THxqfe3FQ

    ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 7. Data: 2013-08-17 23:21:31
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-17 21:17:23 niejaki Deflegmator napisał:
    > więc tym bardziej rozważam zakup tego, lub podobnego
    > auta.

    to może coś nowszegoze stajni gm?
    http://otomoto.pl/chevrolet-chevy-van-salonka-chevy-
    van-C30243567.html

    ewentualnie:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=3477632110

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2013-08-17 23:45:34
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    p0li wrote:

    > jestem, żyję, czytam - w sumie na newsach już niezadużo zostało
    >
    > co do tego egzemplarza - raczej nie klubowe

    > niestety te fury (podobnie jak citroeny) kosztują constans - i jest
    > to w okolicach 40-45 tys

    To dupa. Tyle nie wybulę. Ale szczerze mówiąc to z tego rocznika nie
    widziałem salonki w kosztującej taką kasę. Raczej 25-30 tys. osiągają
    maksymalnie...

    > jeśli fura jest za 10 tys - reszte zostawisz w warsztatach

    Jestem gotów. Aby nie w jednej transzy. :) Jeśli będzie w miarę
    jeździła i przechodziła przeglądy, to sobie spokojnie doprowadzanie do
    świetności rozłożę na dłuższy czas. To w końcu auto "na zawsze", nie
    jakiś tam golf.

    > żony przekonują się po pewnym czasie - moja dopiero po roku zaczęła
    > prowadzić - i nawet się jej to podoba :)

    Moja jest wyjątkowo udana. Nienawidzi wypierdków, a na widok
    rama-pickupa albo hummera dostaje wypieków. :) Nie ma jeszcze prawa
    jazdy, więc jak zacznie naukę parkowania od vana fullsize'a, to już jej
    potem nic nie będzie straszne.

    > co do wrażeń - dodge w salonkach to jest półka wyżej od
    > chevroleta/gmc - a tu niestety wygląda to bidnie
    > także ze względu na to (półka) części sa mniej dostępne i droższe niż
    > chevy/gmc

    A tuś mnie zaskoczył. Bo dodge wydawał mi się zawsze trochę tańszą
    marką niż auta z GM. Przynajmniej w zakupie - na podstawie analizy cen
    z ogłoszeń.

    > jak jesteś konkretnie zainteresowany to zapytam w vanklubie - może
    > ktoś coś wie

    Spytaj, z góry dzięki. :)

    --
    Deflegmator

  • 9. Data: 2013-08-17 23:56:13
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    p0li wrote:

    > to może coś nowszegoze stajni gm?
    > http://otomoto.pl/chevrolet-chevy-van-salonka-chevy-
    van-C30243567.html

    Czeka mnie sporo wydatków teraz, więc budżet mam bardzo ograniczony. To
    co najmniej 3 kafle za dużo. Kupię droższe auto - nie kupię innego
    sprzętu.

    > ewentualnie:
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3477632110

    Ten to już w ogóle poza zasięgiem. I mały jakiś. ;) Kurczę, jeszcze
    miesiąc temu był fajny econoline na allegro. Co prawda w bieda-opcji -
    z kanapami w wersji dla ekipy budowlanej i z szybami na korbkę, ale
    generalnie w przyzwoitym wizualnie stanie. Świetna baza na wydłubanie
    czegoś dla siebie. Zniknął dość szybko. :/

    --
    Deflegmator

  • 10. Data: 2013-08-18 00:01:23
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    p0li wrote:

    > żeby nie było że oszukuję
    > https://www.youtube.com/watch?v=E4THxqfe3FQ
    >
    > ;)

    :) Za ten dźwięk dałbym się pokroić. A żona sprawia wrażenie
    wniebowziętej. :D

    --
    Deflegmator