  • Data: 2011-09-18 16:08:12
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:j52s5u.6tg.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    > No bo żerujesz kosztem innych :-)

    Ale ja tak całe życie robie i mi z tym dobrze :-)
    Jak widzę korek to staram się pojechać inną trasą, a wszak gdyby nie to, w
    kolejce w Pierdonce byłbym za kolejkowiczami. Jak widzę produkt X za 1000zł
    i 1500zł w drugim sklepie to wybieram ten pierwszy.
    Przepraszam za moje skandaliczne zachowanie...

    > Zdziwiłbyś się.

    Skąd ta pewność? Myślisz że 10-cio letnie Nokie są popularne, czas życia
    telefonu jest raczej krótki.

    > Tłuścić sobie może dowolnie, fakt pozostaje faktem że to Twój wybór
    > i wybrałeś firmę która jest tania dla Ciebie a droga dla dzwoniących
    > do Ciebie - czyli zachowałeś się jak skąpiec.

    :-)
    Przypomniał mi się dowcip o nowobagackich rosjanach, podobny poziom...

    Pozdr