  • Data: 2011-09-16 20:18:29
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:j4vo4s.7lo.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Ale to jak widać ma zniechęcające działanie do nowego operatora,
    > który wzbudza cenami niechęć u dzwoniących pod jego numery.

    Jakoś tego nie widać, napływ do Play jest spory, a raczej odpływ z W3 jest
    spory.

    > To i tak bardzo długo jak na tak dużą dysproporcję...
    > Zwłaszcza że jak już zauważono nie ma dobrego sposobu na to,
    > aby wiedzieć przy wykręcaniu numeru że akurat za tą rozmowę
    > zapłacę 2x tyle bo dzwonię do Playa, który ma jakies fory...

    Nie ma? Z rok temu ściągnąłem programik (nie pamiętam jak się nazywał) który
    na bieżąco sprawdzał mi w jakiej sieci jest numer, powiedzmy że kilkanaście
    sekund roboty. Programik działał na bazie danych udostępnianych przez Erę
    więc pewnie już nie działa, z programu praktycznie nie korzystałem i mam go
    w jakimś starym telefonie. Ale jak widać niektórzy filtrują po 531,532 :-)

    > Bo 29 groszy to drogo w porównaniu z dzisiejszym kosztem rozmów
    > na świecie... Jakim cudem ja mogę dzwonić za 1.9 centa z USA do Polski,
    > 0.9 centa do UK a lokalny operator komórkowy tyle sobie żąda za minutę??
    > A nawet jak ograniczysz się do operatorów komórkowych na świecie
    > to na ten przykład AT&T w USA wprowadziło do abonamentów promocję
    > polegającą na tym, że jak wykupisz w planie rodzinnym pakiet
    > nieograniczonych smsów na wszystkie telefony ($30/miesiąc dla całej
    > rodziny) to dostajesz nieograniczone minuty do dzwonienia na
    > WSZYSTKIE sieci komórkowe w USA wliczone w abonament.

    Do tego dojdziemy, w Play mamy darmowe rozmowy i SMS w ramach sieci, a w
    planie Play Vip mamy darmowe połączenia z wszystkimi jak w USA, nie wszystko
    na starym kontynencie jest lepiej, ale poczekajmy jeszcze chwilę jak wszyscy
    przejdą do Play to będzie wszystko i już zawsze darmowe :-)

    Pozdr