  • 11. Data: 2002-08-30 13:07:14
    Temat: Re: Czy jest jakis problem z polaczeniem teli ?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    AL_BUNDY <a...@k...net.pl> wrote:
    > Dla niektorych jest to problem i to duzy
    To czemu nie zadzowni do swojego providera?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 12. Data: 2002-08-30 14:32:44
    Od: "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl>

    > To czemu nie zadzowni do swojego providera?

    Jasne ze dzwonilem :D
    Najpierw sie dowiedzialem ze nie ma awarii, a jak sie mnie spytano o numer
    stacji i powiedzialem ze mam SDI to rozmowa byla juz krotka klientow SDI nie
    serwisujemy :)

  • 13. Data: 2002-08-31 08:36:03
    Od: Testify <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > stacji i powiedzialem ze mam SDI to rozmowa byla juz krotka klientow SDI nie

    Jesli to dla Ciebie duzy problem to OK, ale to nie jest problem
    polskiego internetu. A co do nie obslugiwania SDIkowcow, to chyba
    normalna i jasna sprawa.

  • 14. Data: 2002-09-04 23:40:47
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org>

    Testify wrote:

    > Jesli to dla Ciebie duzy problem to OK, ale to nie jest problem
    > polskiego internetu. A co do nie obslugiwania SDIkowcow, to chyba
    > normalna i jasna sprawa.

    Wlasnie, zauwazyliscie jak sie ostatnio rozbestwili?
    Nie dosc, ze sie im placi za dostep, to jeszcze maja jakies
    wymagania...Czy nie wiedza, ze mamy przez nich same straty???

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    Opera - browser dla hobbystów, entuzjastów i fanatyków róznej maści. Czy