  • 121. Data: 2022-08-31 12:50:09
    Temat: Re: Czy jest
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2022 o 12:30, J.F pisze:

    > DSG moze zredukowac wczesniej.

    Skąd ma wiedzieć, że będziesz redukował?
    Plus jeszcze zwłoka na rozpędzenie turbo i wkręcenie silnika na obroty.

    To w ogóle nie ma startu do bev.....

    > Cos tam jednak na kursach uczą.

    Wątpię.

    > Po prostu srodkowym lepiej :-)

    > No prosze, jaki altruista, o innych sie martwi :-)

    Na tym polega kultura na drodze.
    Zwłaszcza, że ja wiem, że nie jadę bardzo szybko, a wyprzedzać wlokących
    się nadal chcę.

    > To znaczy ... ktory to odcinek ?

    Poznań Zachód - Krzesiny.
    Czyli ten na którym najczęściej jeżdżę.

    > Pas sie zmienia z wyprzedzeniem odpowiednim.

    jasne, typowe tłumaczenie kapelusza.
    Najchętniej zmienialiby od razu po wjeździe na dwupasmówkę, ale tylko na
    lewy.

    > Bo tobie cos przeszkadza.

    Jak napiszesz bzdury bez związku, to przestanie?

    > A im przeszkadza, ze im siedzisz na zderzaku :-)

    Nie siedzę, wyprzedzam.
    Ale ryzykując że któryś z nieogarniętych zmieni pas bez kontroli
    lusterka, albo wyhamuję szybszych.

  • 122. Data: 2022-08-31 13:02:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 12:50:09 +0200, Cavallino wrote:

    > Skąd ma wiedzieć, że będziesz redukował?

    On ma zredukowac przeciez.

    Jade na niskich obrotach, tzn on jedzie na niskich, to moze juz
    zawczasu przygotowac nizszy bieg.
    Przyda sie i przy zwalnianiu i przy rozpedzaniu.

    > Plus jeszcze zwłoka na rozpędzenie turbo i wkręcenie silnika na obroty.
    > To w ogóle nie ma startu do bev.....

    > Wątpię.

    Podstawa przeciez.
    Takze po miescie.

    > Na tym polega kultura na drodze.
    > Zwłaszcza, że ja wiem, że nie jadę bardzo szybko, a wyprzedzać wlokących
    > się nadal chcę.

    To jeszcze masz prawy pas, lusterka i pedal gazu, ze znakomitym
    przyspieszeniem :-P

    > Poznań Zachód - Krzesiny.
    > Czyli ten na którym najczęściej jeżdżę.

    np tu ?
    https://www.google.com/maps/@52.347822,16.9775683,61
    m/data=!3m1!1e3
    https://www.google.com/maps/@52.3530481,16.8665922,7
    5m/data=!3m1!1e3

    Ja tu widze dwa pasy ruchu, ale moze google klamie.

    P.S. To A2 i S5 i S11 i jeszcze DK2 ?

    > jasne, typowe tłumaczenie kapelusza.
    > Najchętniej zmienialiby od razu po wjeździe na dwupasmówkę, ale tylko na
    > lewy.

    Nie mowie nie, ale na autostradzie czy S z 2 pasami to jednak
    lawiruja.
    Na 3, na srodkowym moga sie czuc bezpieczni i usprawiedliwieni :-)

    > Nie siedzę, wyprzedzam.
    > Ale ryzykując że któryś z nieogarniętych zmieni pas bez kontroli
    > lusterka, albo wyhamuję szybszych.

    Skoro masz takie swietne przyspieszenie to skorzystaj i zrob bez
    wyhamowania :-)

    J.

  • 123. Data: 2022-08-31 13:13:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2022 o 13:02, J.F pisze:

    > On ma zredukowac przeciez.
    >
    > Jade na niskich obrotach, tzn on jedzie na niskich, to moze juz
    > zawczasu przygotowac nizszy bieg.

    A skąd ma wiedzieć, że będziesz chciał kickdowna?
    Przy 70 to normalnie właśnie przygotuje wyższy....

    > To jeszcze masz prawy pas, lusterka i pedal gazu, ze znakomitym
    > przyspieszeniem :-P

    Przecież ja nie piszę, że mam z tym problemy.
    Tylko że naganny jest już sam fakt, że mnie bęcwały do tego zmuszają.

    > np tu ?
    > https://www.google.com/maps/@52.347822,16.9775683,61
    m/data=!3m1!1e3
    > https://www.google.com/maps/@52.3530481,16.8665922,7
    5m/data=!3m1!1e3

    https://www.autostrada-a2.pl/corporate/media/press-r
    elease/217

    > Ja tu widze dwa pasy ruchu, ale moze google klamie.

    Dokładnie.

    > P.S. To A2 i S5 i S11 i jeszcze DK2 ?

    Co to jest DK2?
    Dawno i nieprawda i nie tędy był przebieg.

    > Na 3, na srodkowym moga sie czuc bezpieczni i usprawiedliwieni :-)

    Wręcz przeciwnie.

    > Skoro masz takie swietne przyspieszenie to skorzystaj i zrob bez
    > wyhamowania :-)

    Tempomat musiałbym wyłączyć. ;-)

  • 124. Data: 2022-08-31 13:14:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 31.08.2022 o 10:26, Cavallino pisze:

    > O to chodzi, że kapelusz pamięta przepis o limicie, a o obowiązku ruchu
    > prawym pasem już nie.

    Dlaczego tak łagodnie piszesz o śmieciach nieużywających prawego pasa?

    O tych odpadach należy pisać wprost: tępe chuje.

    Ja się na nich trochę uodporniłem, ale to nie zmienia faktu, że tępe
    chuje przyspawane do lewego/środkowego pasa, to są po prostu tępe chuje.

    --
    -
    Akarm

  • 125. Data: 2022-08-31 13:34:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Patrz film szkoleniowy "Elektryczny jeździec".
    ;-)

    -----

  • 126. Data: 2022-08-31 13:37:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kapelusze jeżdżą prawymi pasami po to, żeby z podporządkowanej nie dało się wjechać,
    zanim debil prawopasowy nie przejedzie, bo na
    ch_j mu dwa inne pasy środkowy i lewy.

    -----

  • 127. Data: 2022-08-31 13:43:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie się w mieście najlepiej zbierał Maluch.
    Oczywiście w zakresie 0-30.
    Jak się przesiadłem na dużego to się ździwiłem, że po mieście się dużym gorzej
    jeździ.
    A dziś najlepiej mi się zbiera rower.
    Oczywiście w zakresie 0-20 i trzeba depnąć.
    W zakresie 0-36 najlepiej się zbiera Bolt.

    -----
    > Zoe które kiedyś miałem miało 90 KM, a zbierało się w mieście dużo lepiej niż 180
    konna Kona.

  • 128. Data: 2022-08-31 13:57:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 13:43:24 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Mnie się w mieście najlepiej zbierał Maluch.
    > Oczywiście w zakresie 0-30.
    > Jak się przesiadłem na dużego to się ździwiłem, że po mieście się dużym gorzej
    jeździ.
    Fiata 125?

    Maluch moze i sie dobrze zbiera, ale te 30 starcza na pare metrow.
    Skrzyzowania w miescie mam wieksze.

    Jak kiedys wsiadlem znow w malucha i z przyzwyczajenia na lewy pas,
    to zawalidrogą jeszcze na skrzyzowaniu sie okazywałem.

    > A dziś najlepiej mi się zbiera rower.
    > Oczywiście w zakresie 0-20 i trzeba depnąć.

    I przerzutke dobrze ustawic.

  • 129. Data: 2022-08-31 14:09:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Aug 2022 13:13:16 +0200, Cavallino wrote:

    > A skąd ma wiedzieć, że będziesz chciał kickdowna?
    > Przy 70 to normalnie właśnie przygotuje wyższy....

    Moze w tym modelu jakos tak wychodzi, ale przy jezdzie ze stała
    predkoscią, to raczej powinnien zejsc na niskie obroty.

    Jaki bieg podpasuje, jakie bedą obroty i jakiego sie spodziewac
    nastepnego to bez dokladnych danych trudno powiedziec.

    > Przecież ja nie piszę, że mam z tym problemy.
    > Tylko że naganny jest już sam fakt, że mnie bęcwały do tego zmuszają.

    Eee tam, zeby to byl najwiekszy problem na drodze.

    No dobra, mnie nie przeszkadza, bo ja lewy pas zajmuje :-)

    m/data=!3m1!1e3
    5m/data=!3m1!1e3

    > https://www.autostrada-a2.pl/corporate/media/press-r
    elease/217

    Wow, to gugiel mocno opozniony.

    Ale ze ja tam nie jechalem ... a moze i przez tego kowida nie
    jechalem. Albo nie zauwazylem zmiany.

    > Co to jest DK2?
    > Dawno i nieprawda i nie tędy był przebieg.

    DK2 ciagle istnieje
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_krajowa_nr_2_(Po
    lska)

    Tylko, ze w wiekszosci biegnie juz A2.

    Podobnie DK5 i DK8.

    > Tempomat musiałbym wyłączyć. ;-)

    A to nie wystarczy gazu dodac?

    J.

  • 130. Data: 2022-08-31 14:23:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2022 o 14:09, J.F pisze:

    > DK2 ciagle istnieje
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_krajowa_nr_2_(Po
    lska)

    > Tylko, ze w wiekszosci biegnie juz A2.
    >
    > Podobnie DK5 i DK8.

    Mylisz się.
    Tam gdzie są ekspresówki i autostrady, nie ma DK2, a raczej zmieniła się
    w DK92.
    DK95 również

    No i w Poznaniu DK92 szła/idzie w zupełnie w inny miejscu - przez północ
    miasta.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Tranzytowa_obwodnica_P
    oznania

    No chyba że coś zmienili, a i wiki nie jest aktualne.

    > A to nie wystarczy gazu dodac?

    Wystarczy, ale to męczące, więc wolę pas zmienić zamiast nogę na gaz
    przekładać. ;-)