-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feed1.us
enet.blueworldhosting.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!peer02.ams1!pe
er.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.
highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Czy jest
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <630b3cfa$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
<1hip8fq5gi17d$.xovtaabx1r57$.dlg@40tude.net>
<tekqvi$bss$1$Cav@news.chmurka.net>
<abyutaiu1u34$.1b4g88ws2noga.dlg@40tude.net>
<teks1r$bss$2$Cav@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<tekvkk$kuq$1$Cav@news.chmurka.net>
<jbwebjdherl.198ob341zu00v$.dlg@40tude.net>
<tel1e8$lh6$1$Cav@news.chmurka.net>
<75yqbr2jc0gh.153g7pkz4u3ov$.dlg@40tude.net>
<temtb5$qai$2$Cav@news.chmurka.net>
<6vgq815y5df$.vnb5kyg0ti8c.dlg@40tude.net>
<ten602$ur2$1$Cav@news.chmurka.net>
<dye83r0h1er0$.1ufcav4murntn.dlg@40tude.net>
<ten8t1$ur2$2$Cav@news.chmurka.net>
<b9zhr7zcsbaa.1t86nv0rx9rr9$.dlg@40tude.net>
<tenb3d$kh$1$Cav@news.chmurka.net>
<183o31lgv5gf1$.1m7aw1esm9ety$.dlg@40tude.net>
<tened1$ur2$5$Cav@news.chmurka.net>
<b34e2yjaypte.4ww3q1j2jiea$.dlg@40tude.net>
<tenfoc$ur2$6$Cav@news.chmurka.net>
Date: Wed, 31 Aug 2022 14:09:35 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 102
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.181.60
X-Trace: 1661947776 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 556 83.4.181.60:56665
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4834
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2706740
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 31 Aug 2022 13:13:16 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 31-08-2022 o 13:02, J.F pisze:
>> On Wed, 31 Aug 2022 12:50:09 +0200, Cavallino wrote:
>>> W dniu 31-08-2022 o 12:30, J.F pisze:
>>>>>>>>> Do wyprzedzania tym bardziej, zanim dana spalinowa Kona zredukuje bieg,
>>>>>>>>> elektryk kończy wyprzedzanie.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Bieg mozna zredukowac wczesniej.
>>>>>>>
>>>>>>> W automacie nie bardzo.
>>>>>>
>>>>>> Dlatego manual lepszy.
>>>>>> No chyba, ze automat DSG :-)
>>>>>
>>>>> W tym przypadku właśnie taki.
>>>>
>>>> DSG moze zredukowac wczesniej.
>>>
>>> Skąd ma wiedzieć, że będziesz redukował?
>>
>> On ma zredukowac przeciez.
>>
>> Jade na niskich obrotach, tzn on jedzie na niskich, to moze juz
>> zawczasu przygotowac nizszy bieg.
>
> A skąd ma wiedzieć, że będziesz chciał kickdowna?
> Przy 70 to normalnie właśnie przygotuje wyższy....
Moze w tym modelu jakos tak wychodzi, ale przy jezdzie ze stała
predkoscią, to raczej powinnien zejsc na niskie obroty.
Jaki bieg podpasuje, jakie bedą obroty i jakiego sie spodziewac
nastepnego to bez dokladnych danych trudno powiedziec.
>>>>> W tym, że na lewym mogę przeszkodzić komuś szybszemu, a na prawym to
>>>>> mają jechać kapelusze i tiry, bo wyprzedzanie nim jest mało bezpieczne.
>>>>
>>>> No prosze, jaki altruista, o innych sie martwi :-)
>>>
>>> Na tym polega kultura na drodze.
>>> Zwłaszcza, że ja wiem, że nie jadę bardzo szybko, a wyprzedzać wlokących
>>> się nadal chcę.
>>
>> To jeszcze masz prawy pas, lusterka i pedal gazu, ze znakomitym
>> przyspieszeniem :-P
>
> Przecież ja nie piszę, że mam z tym problemy.
> Tylko że naganny jest już sam fakt, że mnie bęcwały do tego zmuszają.
Eee tam, zeby to byl najwiekszy problem na drodze.
No dobra, mnie nie przeszkadza, bo ja lewy pas zajmuje :-)
>>>>>> Ale moment - na A2 przeciez 2 pasy ruchu,
>>>>> Na obwodnicy Poznania 3.
>>>>
>>>> To znaczy ... ktory to odcinek ?
>>>
>>> Poznań Zachód - Krzesiny.
>>> Czyli ten na którym najczęściej jeżdżę.
>>
>> np tu ?
>> https://www.google.com/maps/@52.347822,16.9775683,61
m/data=!3m1!1e3
>> https://www.google.com/maps/@52.3530481,16.8665922,7
5m/data=!3m1!1e3
>
> https://www.autostrada-a2.pl/corporate/media/press-r
elease/217
Wow, to gugiel mocno opozniony.
Ale ze ja tam nie jechalem ... a moze i przez tego kowida nie
jechalem. Albo nie zauwazylem zmiany.
>> Ja tu widze dwa pasy ruchu, ale moze google klamie.
>> P.S. To A2 i S5 i S11 i jeszcze DK2 ?
>
> Co to jest DK2?
> Dawno i nieprawda i nie tędy był przebieg.
DK2 ciagle istnieje
https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_krajowa_nr_2_(Po
lska)
Tylko, ze w wiekszosci biegnie juz A2.
Podobnie DK5 i DK8.
>>>> A im przeszkadza, ze im siedzisz na zderzaku :-)
>>>
>>> Nie siedzę, wyprzedzam.
>>> Ale ryzykując że któryś z nieogarniętych zmieni pas bez kontroli
>>> lusterka, albo wyhamuję szybszych.
>>
>> Skoro masz takie swietne przyspieszenie to skorzystaj i zrob bez
>> wyhamowania :-)
>
> Tempomat musiałbym wyłączyć. ;-)
A to nie wystarczy gazu dodac?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.22 14:23 Cavallino
- 31.08.22 15:08 RoMan Mandziejewicz
- 31.08.22 15:20 _Master_
- 31.08.22 15:49 J.F
- 31.08.22 15:53 J.F
- 31.08.22 16:32 _Master_
- 31.08.22 16:36 _Master_
- 31.08.22 17:09 J.F
- 31.08.22 19:10 Shrek
- 31.08.22 19:12 Shrek
- 31.08.22 19:13 Shrek
- 31.08.22 21:54 r...@k...pl
- 01.09.22 05:24 Cavallino
- 01.09.22 05:52 Shrek
- 01.09.22 09:34 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A