    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czy jest
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <temtb5$qai$2$Cav@news.chmurka.net>
    <6vgq815y5df$.vnb5kyg0ti8c.dlg@40tude.net>
    <ten602$ur2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <dye83r0h1er0$.1ufcav4murntn.dlg@40tude.net>
    <ten8t1$ur2$2$Cav@news.chmurka.net>
    <b9zhr7zcsbaa.1t86nv0rx9rr9$.dlg@40tude.net>
    <tenb3d$kh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <183o31lgv5gf1$.1m7aw1esm9ety$.dlg@40tude.net>
    <tened1$ur2$5$Cav@news.chmurka.net>
    <b34e2yjaypte.4ww3q1j2jiea$.dlg@40tude.net>
    <tenfoc$ur2$6$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 31 Aug 2022 14:09:35 +0200

    On Wed, 31 Aug 2022 13:13:16 +0200, Cavallino wrote:

    > A skąd ma wiedzieć, że będziesz chciał kickdowna?
    > Przy 70 to normalnie właśnie przygotuje wyższy....

    Moze w tym modelu jakos tak wychodzi, ale przy jezdzie ze stała
    predkoscią, to raczej powinnien zejsc na niskie obroty.

    Jaki bieg podpasuje, jakie bedą obroty i jakiego sie spodziewac
    nastepnego to bez dokladnych danych trudno powiedziec.

    > Przecież ja nie piszę, że mam z tym problemy.
    > Tylko że naganny jest już sam fakt, że mnie bęcwały do tego zmuszają.

    Eee tam, zeby to byl najwiekszy problem na drodze.

    No dobra, mnie nie przeszkadza, bo ja lewy pas zajmuje :-)

    m/data=!3m1!1e3
    5m/data=!3m1!1e3

    > https://www.autostrada-a2.pl/corporate/media/press-r
    elease/217

    Wow, to gugiel mocno opozniony.

    Ale ze ja tam nie jechalem ... a moze i przez tego kowida nie
    jechalem. Albo nie zauwazylem zmiany.

    > Co to jest DK2?
    > Dawno i nieprawda i nie tędy był przebieg.

    DK2 ciagle istnieje
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_krajowa_nr_2_(Po
    lska)

    Tylko, ze w wiekszosci biegnie juz A2.