  • Data: 2012-01-09 18:11:11
    Temat: Re: Czy istnieje pełnowartościowy edytor SVG?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 08 Jan 2012 18:36:05 +0100, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > W zasadzie to Inkscape http://inkscape.org/ nie jest taki zły to
    > obrabiania SVG. Dostępny jest na Windows i na Mac-a. Nie ingeruje w Twój
    > kod SVG. Testowałem go na wiele sposobów, ale idealny nie jest.

    Widzę, że to świeżynka dopiero, ale zapowiada się całkiem nieźle. Oby Adobe
    nie wykupił ich i nie zmarnował produktu swoim pojęciem ergonomii.

    Zauważyłem, że program nazywa ścieżki samodzielnie. Czy jest możliwość
    zmiany tych nazw? Choddzi mi o przypadek gdy narysowałem jakiś kształt,
    skasowałem bo mi np. nie pasował lecz odwołania programistryczne zostały.
    Nowy kształt powinien mieć to samo ID.