  • Date: Sat, 11 Jul 2009 19:08:20 +0200
    From: games <g...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Czy i JAK kupować używaną plazmę?

    Alojzy Zakalec pisze:
    > Chcę kupić tanią używaną (1-3 letnią) plazmę 37-42" w cenie <1000zł.
    > Miałbym 4 pytania:
    > 1.) Czy to się opłaca? Jakie są blaski i cienie takiej tranzakcji?
    > 2.) Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie? (Jeśli jest np. tzw.
    > "1 miesięczna gwarancja".)
    > 3.) Ten telewizor z jaką rozdzielczością lepiej kupić, jeśli jest
    > wybór: 1024x768 czy 852x480 (chcę to podłączyć do dekodera MEDIASAT
    > czyli PIONEER 1635 z Cyfry Plus, poprzez "SCART" ).
    > 4.) Czy duże znaczenie ma kontrast w specyfikacji producenta, np. czy
> [...]

    Najwazniejsze to pobor mocy na tabliczce znamionowej ja odkad kupilem
    Plazme mam rachunki po 180-220zl na miesiac, z tym ze chodzi toto prawie
    24h/dobe rozdzialka ma znaczenie jak masz zlacze HDMI jak po niskiej to
    nie ma znaczenia co napisali. Prawde mowiac to stary parch niewarto go
    brac za 1000zl chyba ze chcesz poogladac i sprzedac.