  • Data: 2012-11-09 08:56:03
    Temat: Re: Czy dzisiaj jest dzień naciągacza?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:509c79ab$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:509c1970$1@news.home.net.pl...

    > Wszędzie cię złapią. Kilka razy mnie na Sferii przydybali, a i komórczan w
    > Fuck-Fucku został zaatakowany. Na domowym VoIP UPC mam blokadę
    > zastrzeżonych i prezentacji nie ma bardzo sporadycznie. A sporo takich
    > przedtem było - numeru niet, a potrafiła pinda o 7:50 zadzwonić i
    > pierdolić o zaproszeniu na prezentacje wyrobów
    > zdrowotnych/garnków/pościeli, nie skurwiłem jej chyba tylko dlatego, że
    > byłem jeszcze zanadto zaspany. K..wa, akurat śniła mi się ładna dupa
> [...]

    Tylko teraz ci naciągacze częściej dzwonią z numerów zwykłych lub obchodzą
    blokadę połączeń anonimowych. Normalnie mnie krew zalewa jak wyświetlają mi
    się kreski na wyświetlaczu a blokada działa bo sprawdzam potem z telefonu
    komórkowego w którym przełączam na chwilę na urywanie numeru. W komórce to
    można zablokować wybrane numery a czy w telefone zwykłym też się da? Pewnie
    by musiał mieć taką funkcję. Wtedy bym zablokował numery od welmaksu,
    zaproszeń do hotelu Aspel i Jadła u bociana i wielu innych zaczynających się
    na 061