eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCzy dostawca miał rację???Re: Czy dostawca miał rację???
  • Data: 2004-06-23 18:09:49
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> napisał(a):
    > Jeśli nie ma innych regulaminów ani załączników (warto się jednak
    > upewnić) to albo osobiście albo z pomocą Federacji
    > Konsumentów/Powiatowego Rzecznika Konsumentów - reklamacja (chyba) z
    > tytułu zgodności z umową albo można to potraktować jako zerwanie umowy
    > przez operatora (zaprzestanie świadczenia usług objętych umową) - ale
    > lepiej z umową w ręku pójść do bezpłatnego prawnika w FK albo u PRzK.

    Czy aby nie przesadzasz(przesadzacie) z tym Rzecznikiem Praw Konsumentów?

    Każdy "normalny" Administrator sieci odłączyłby takiego użytkownika
    (wywołującego problemy w sieci). To, że nie poinformowano użytkownika,
    zgadzam się, jest pewnym niedopatrzeniem, jednak niedopatrzeniem również
    jest brak dbałości użytkownika o sam system (zawirusowanie etc.). MSZ,
    takie postępowanie, o którym piszesz jest nie adekwatne do sytuacji. Chyba
    wystarczy przestrzec operatora, co w przypadku, gdy sytuacja się powtórzy.

    Wymiana karty sieciowej, o której pisano gdzieś wyżej to tylko i wyłącznie
    'wina' użytkownika, który najpierw powinien zwrócić się do swojego
    operatora z problemem "braku usługi".

    Pozdrawiam,




    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: