eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCzy dostawca miał rację???Re: Czy dostawca miał rację???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy dostawca miał rację???
    Date: Wed, 23 Jun 2004 00:05:25 GMT
    Organization: Dariusz K. Ladziak@Home
    Lines: 37
    Message-ID: <4...@n...tpi.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <4...@p...onet.pl>
    Reply-To: l...@w...pdi.net
    NNTP-Posting-Host: pc24.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1087949401 14244 213.76.98.24 (23 Jun 2004 00:10:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2004 00:10:01 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Free Agent 1.21/32.243
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:66141
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 22 Jun 2004 12:21:19 +0200, Sebastian Bialy
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Wito wrote:
    >
    >> rozbrajającym głosem informuje mnie że dostęp został wyłączony ze względu na
    >> rozsiewanie wirusów. Na moją uwagę czy nie powinni przed tym ponformować
    >> klienta i ostrzec go przed konsekwencjami- odpowiedziała, że nigdy nie będą
    >> nikogo ostrzegać lecz od razu wyłączają.
    >
    >
    >To jest NTG, ale powiem Ci, że w moim przypadku rozsiewanie wirusów =
    >natychmiastowe wycięcie usera. A to dlatego, że mnie może mój dostawca
    >zaraz odciąć (http://www.internetdsl.pl - informacja o
    >Worm.Win32.Opasoft). Nie ma czasu na łaskawe proszenie pana Kowalskiego
    >żeby sobie załatał dziurę w systemie ("Panie, przeciez Word mi działa,
    >to po co mam zmieniać?" - codzienne dialogi z moimi userami).

    Mylisz dwie rzeczy - natychmiastowe odciecie usera destabilizujacego
    prace sieci (dzialanie jak najbardziej sluszne) z niewyjasnionym
    odcieciem klienta ktory za dostep zaplacil. Jak user siec
    destabilizuje to sie go odcina w interesie pozostalych uzytkownikow
    ale jako placacego klienta nalezy go niezwlocznie o zaistnialej
    sytuacji powiadomic - niech u siebie posprzata, adminowi relacje z
    wykrytych problemow zlozy i wowczas wlacza sie go na probe. Inna
    sprawa jak numery sie powtarzaja - znaczyloby to ze klient nie potrafi
    zapanowac nad wlasnym systemem, wowczas albo niech zaplacio za
    dodatkowe filtrowanie (nie ma lacza samodzielnego a jedynie tunel do
    maszyny providera - dodatkowa robota dodatkowo kosztuje, niech
    placi...) albo wypowiada sie umowe jako osobie niepowaznej.
    Ale nie tak ze przy pierwszym przypadku destabilizacji systemu (moze
    gosc mial "zelazny" system, pojechal na wakacje a w miedzyczasie ktos
    nowo ujawniona dziure wykorzystal...) odcina sie lacze i nie podejmuje
    zadnej proby powiadomienia uzytkownika.

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: