  • 41. Data: 2013-11-14 19:17:48
    Temat: Re: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 14 Nov 2013 13:48:42 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Lata prawo lewo, bo prawy pas jest dziurawy.

    Jakoś inni tam nie latają :) IMHO j.w. - jakieś poszukiwania papierów,
    albo nieźle wyeksploatowane zawieszenie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2013-11-14 19:18:03
    Od: tá´Ź

    WW wrote:

    > Pytam, bo nagrałem wyjątkowo niebezpieczne zachowanie pirata,
    > wyprzedzanie na skrzyżowaniu, pasem do jazdy w przeciwnym kierunku i
    > ominiecie o milimetry dwójki pieszych. Zastanawiam się, wysłać filmik do
    > policji czy nie?

    A Ty nigdy nie zrobiłeś niczego, co ktoś mógłby zgłosić? To dylemat z
    rodzaju -- być donosicielem czy nie być.

    I nie porównujcie tego do zgłaszania sprawców wypadków, bo w tym
    przypadku nic się jeszcze nie stało. Pewnie sama ta sytuacja będzie dla
    gościa najlepszą nauczką, nikt raczej nie chce potrącić pieszego.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 43. Data: 2013-11-14 19:27:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > sporej części są to ludzie młodzi i raczej należałoby promować zachowania
    > obywatelskie, wtedy taka mentalność będzie raczej marginesem niż postawą
    > dominującą.
    >
    > http://prawo.rp.pl/artykul/1051210.html
    > Ustawodawca dostrzega więc potrzebę ochrony rodziny, wyrażającą się w
    > konieczności stworzenia jej członkom podstaw do uchylenia się od podawania
    > informacji, mogących wywołać dla nich negatywne skutki prawne - dodał sąd.
    >
    > to jest absurd i az dziwne ze polskie Orly Temidy z Wroclawia daly sie tak

    Dość.
    KAPELUSZ PLONK

  • 44. Data: 2013-11-14 19:30:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Pomagać Policji? chyba oszalałeś.
    > to wrogowie przecież nasi, wrogowie narodu.
    > biją, pałują, mandaty, kontrole....
    > kup sobie koszulke HWDP, podobne naklejki na pojazd, ramki na tablice za
    > te pieniądze jakie mial bys poswiecic na pomoc policji.

    Dokładnie tak.
    Zapracowały sobie na to pały przez lata całe.

    > ... przykre naprawde, że takie dylematy i takie podejscie do sprawy mają
    > ludzie w tym kraju.

    ORMO PLONK WARNING

  • 46. Data: 2013-11-14 19:32:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@d...z.sygnatury napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zupełnie spokojnie jestem w stanie uwierzyć że, na przykład Policja
    > nie ujęła takiego ficzeru w specyfikacji wymagań na system, więc
    > dostawca nie zapewnił.

    A ja sobie tego wyobrazić nie jestem w stanie, zeby nitk po drodze nie
    wpadl, ze to jest potrzebne.

    > Albo że ficzer jest, ale policjant nie używa,
    > bo nie wi. Albo wi, ale nie umi. Albo udaje, że nie wi i nie umi. I na
    > to ostatnie bym stawiał najprędzej...

    A to bardziej prawdopodobne.
    Aczkolwiek nadal byłby to szczyt debilizmu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 45. Data: 2013-11-14 19:32:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Swiatel tam nie ma ... czy ja tez juz slepy jestem ?

    Nie, to ja :)
    Pewnie zasugerowałem sie, ze wszyscy stoja + jakies czerwone swiatło po
    prawej strony bijące z reklamy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 47. Data: 2013-11-14 19:32:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@d...z.sygnatury napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale istnieje też możliwość, że trudnością nie do przeskoczenia były
    > właśnie te kolejne literki. W takim wypadku na własny koszt
    > wyposażyłbym komisariat w duży, czytelnie wydrukowany alfabet.

    Ale chyba da sie zrobic zapytane:
    ford eskort z tablica rejestracyjną pasującą do maski?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 48. Data: 2013-11-14 20:10:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Nov 2013 14:00:49 +0000 (UTC), Budzik

    > Kto tak uwaza? Napisalem poniżej ze to proszenie sie o kłopoty.
    > Ale jezeli chcesz, mozemy jeszcze kilka innych truizmów wrzucic,
    > jak to niebezpiecznie jest przejezdzac na cerwonym swietle,
    > zwłaszcza nieświadomie.

    Truizmem jest twierdzenie, że się zagapił czy też że jechał nieświadomie.
    Kurier to w zasadzie kierowca zawodowy, jeździ tak dużo, że to wszystko
    powinien mieć w małym palcu.

    > Dlatego zaznaczyłem ze strzelam. Nie znam tego miejsca.
    > Natomiast zachowanie nie wydawało mi sie normalne dla omijania dziur.
    > Tak sie omija jedna dziure a jak jest wiecej, to przede wszystkim sie
    > zwalnia.

    To mamy zupełnie inne wizje, bo ja sobie nie mogę wyobrazić jak takie
    gwałtowne ruchy można wykonywać przy szukaniu czegoś w kabinie dodatkowo
    dociskając gaz.

    Istotnie. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 49. Data: 2013-11-14 20:26:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Truizmem jest twierdzenie, że się zagapił czy też że jechał nieświadomie.
    > Kurier to w zasadzie kierowca zawodowy, jeździ tak dużo, że to wszystko
    > powinien mieć w małym palcu.

    ROTFL
    Jak rozumiesz słowo truizm?
    to ze sie zagapił na pewno nim nie jest, bo równiez dobrze mogł zrobić to
    całkowicie celowo.

    > To mamy zupełnie inne wizje, bo ja sobie nie mogę wyobrazić jak takie
    > gwałtowne ruchy można wykonywać przy szukaniu czegoś w kabinie dodatkowo
    > dociskając gaz.

    Bardzo prosto.
    Jedzie i skoro sa dziury to koryguje ruchy samochodu na nierównościach a ze
    robi to pol okiem to robi to niezdarnie.

    > Istotnie. ;P

    :) Juz sie przyznałem w innym poscie, ze mi sie te swiatła przysniły.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 50. Data: 2013-11-14 22:52:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-11-14 12:38, ww pisze:

    > A idiotów oczywiście zgłaszać. Sam szukam kamerki ale nie wiem czy znajdę
    > w rozsądnej cenie taką żeby dało się bez problemu odczytać numer
    > rejestracyjny.

    Wobec takiego podejścia do sprawy jestem za likwidacją obowiązku
    posiadania tablic rejestracyjnych...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański