  • Data: 2013-11-19 13:25:57
    Temat: Re: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-14 19:32, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail j...@d...z.sygnatury napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A ja sobie tego wyobrazić nie jestem w stanie, zeby nitk po drodze nie
    > wpadl, ze to jest potrzebne.

    Wiesz co, z własnego doświadczenia mogę ci powiedzieć, że zdarza się tak, że
    zamawiający
    nie precyzuje jakiejś funkcjonalności, gdyż wydaje mu się ona TAK OCZYWISTA, że
    zawiera
    się wg niego w każdym możliwym rozumieniu systemu. A okazuje się że dostawca wcale
    nie uważa jej za oczywistą...

    Dam przykład: zamawiasz elektrykę do jakiegoś budynku. Ma być oświetlenie w każdym
    pomieszczeniu. Precyzujesz dokładnie, gdzie maja być lampy, włączniki itd.
    A potem okazuje się, że owszem są i lampy, i wyłączniki, tam gdzie chciałeś, tylko
    że KAŻDY włącznik wyłącza/włącza WSZYSTKIE lampy w całym budynku jednocześnie.
    Bo w zamówieniu nie było mowy o tym, że ma być inaczej...