    From: W <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy .. dlaczego ?
    Date: Tue, 23 Oct 2012 05:47:15 +0000 (UTC)

    Ignacy wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "atos6t" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam dwa aparaty w Play na abonamencie. Abonament długi bo z telefonami.
    > Najgorsze że zgodziłem się przedłużyć abonament.
    ^^^^^^^^^
    Przecież sam chciałeś, więc w czym problem? Jakbyś podpisał w innej sieci to
    też byś narzekał, że sieć X Cię trzyma? ;)

    A prepaid w żadnej sieci Cię trzymał nie będzie, więc uprzedzenia chyba
    lepiej zostawić na boku i popatrzeć obiektywnie na ofertę/zasięg (i tutaj,
    jeżeli się głównie dzwoni do różnych sieci i ceni prostotę to VM może być
    dobrym wyborem).

    PS. Powtarzanie jak mantre "plus ma najwiekszy zasieg" jest już nudne...