eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: klaus <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    Date: Sun, 26 Apr 2015 08:25:26 +0200
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <mhi0cg$cn6$1@news.supermedia.pl>
    References: <5538ca74$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhan1c$7n8$1@news.supermedia.pl> <mhb2kg$ci1$1@node1.news.atman.pl>
    <mhb44h$eq0$1@news.supermedia.pl> <mhb961$jkm$1@node1.news.atman.pl>
    <mhbler$o1j$1@news.supermedia.pl> <mhc1bj$u0e$1@node2.news.atman.pl>
    <mhcl6g$9p5$1@news.supermedia.pl> <mhd6du$1fg$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.160.109
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.supermedia.pl 1430029520 13030 212.180.160.109 (26 Apr 2015 06:25:20
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Apr 2015 06:25:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <mhd6du$1fg$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560920
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24-04-2015 o 12:37, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > W dniu 2015-04-24 o 07:43, klaus pisze:
    >> Realizowane jest to w skrócie pośrednio przez ustalenie odpowiedniego
    >> przełożenia i oczywiście przez obroty silnika.
    >> W zależności od algorytmu/trybu pracy po osiągnięciu zadanej prędkości
    >> obroty silnika spadają do poziomu pozwalającego na utrzymanie tejże
    >> prędkości zwiększając jednocześnie przełożenie - pomimo utrzymania
    >> pedału "gazu" w tym samym położeniu.
    >
    > Pewnie, że można tak zaprogramować komputer, tylko że obniżenie momentu
    > po osiągnięciu założonej prędkości nastąpi przez ograniczenie dawki
    > paliwa, bo wartość momentu dokładnie zależy od dawki paliwa.
    >
    Zgadza się, przy stałym położeniu pedału "gazu", zwiększy się
    przełożenie, zmniejszy się dawkowanie paliwa i obroty spadną
    Widzę że w szczegółach się zgadzamy.
    Wróćmy zatem do pierwotnej kwestii z którą się nie zgodziłeś.
    Proszę Cię o odpowiedź na proste pytanie:
    Do czego służy pedał "gazu" w samochodzie z przekładnią CVT?

    >>
    >> Nie wiem jak działa takie rozwiązanie w "wozidłach" czy lokomotywach.
    >> W samochodach z CVT które miałem okazję użytkować działa to tak jak
    >> opisałem powyżej.
    >
    > "Nie wiem i nie chcę wiedzieć, bo należę do tych ekspertów, dla których
    > wiedza stanowi tylko przeszkodę."
    >

    W tej kwestii nie bardzo rozumiem Twój tok rozumowania.
    Nie interesuje się lokomotywami tzn że nie mogę się wypowiadać w temacie
    samochodów?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: