  • Data: 2010-12-16 16:09:24
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-16 09:57, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Tutak"<"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:iebih9$2sm$1@news.onet.pl...

    > Acha.
    > A teraz wracajac do meritum,
    > jesli kazdy odsniezy jedno miejsce to nie bedzie problemu z parkowaniem.

    No jak ktoś potrzebuje to odśnieży. Jak jest wolne bez śniegu to
    zaparkuje. Nie sądzisz chyba, że będę robił dochodzenie czy ktoś w
    promieniu 20km rości sobie jakieś urojone prawa do publicznego miejsca
    parkingowego. Zostawiasz na takim miejscu wizytówkę ze swoimi namiarami
    czy dozorcę?!

    > Jesli chcesz spokojnie wjechac to odsniez miejsce dla swojego samochodu a
    > nie wpierdalaj sie na miejsce, ktore ktos inny odsniezyl.
    > Szanuj prace innych, teraz rozumiesz?

    Nie sądziłem, że można być takim tępakiem. Całe życie się człowiek uczy.

    > A jak nie to spierdalaj.

    Normalnie miszcz cientej riposty. Mlask.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj