  • Data: 2010-12-16 09:40:42
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d094545$0$20987$65785112@news.neostrada.pl...
    > No właśnie - to ten sam.
    >
    > BTW: Słyszałem o różnych sposobach nabywania prawa własności, kupno,
    > zasiedzenie, ale odgarnięcie śniegu z kawałka terenu to jest jakiś nowy
    > hit.
    Kurwa, ty glupi jestes z przyrodzenia czy tak sobie wyhodowales ta
    umiejetnosc?
    Nie, moj, tylko odsniezony kawalek parkingu.

    > No to, że jak wyjechałeś, to straciłeś wszelkie prawa do tego kawałka
    > parkingu.
    Czyli jak posadzisz dupe przy stoliku pizzeri gdzie wczesniej przyniosles
    gazete, sosy i sztucce, a z ktorego na chwile wstales, ktos to miejsce
    zajmie to grzecznie pojdziesz na inne??
    Wez kurwa zrozum o czym jest dyskusja.

    > Uważasz, że mają być takie, jakie Ty sobie ustalasz sam ze sobą?
    > LOL !!!!
    > Takiego egocentryka to jeszcze nie widziałem.
    Egocentryk??
    Synku jak chcesz uzywac slow trudniejszych niz tych, ktorych ucza w 4 klasie
    podstawowki, sprawdz najpierw co one oznaczaja.

    > Chyba jednak mają, skoro pyszczysz po grupach na nich.
    Bawisz mnie synku.

    Wroc jak zrozumiesz o czym mowie.

    --
    Bartek