  • Data: 2010-12-27 19:37:33
    Temat: Re: Czy UPSy z firmy APC ładują aku do 14,4V?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-27 20:33, ToMasz pisze:
    > tylko w piwnicy nie mam nadzoru nad sprzętem....
    > cholera wie jak sie zachowa z takimi akumulatorami..
    Bardzo dobrze wiadomo jak się zachowa z większymi akumulatorami - będzie
    pracował dobrze.
    Za to marnie wiadomo jak się zachowa ups z długimi przewodami (choćbyś
    tam dał 2x 10mm^2) - w szpilkach płyną tam setki amperów, i choć "ty
    tylko użyjesz te 300W" to nie zmieni to faktu że w momencie
    załączenia/testowania falownika spadki na kablach powiedzą upsowi że aku
    masz do wymiany... (albo jeszcze ciekawsze cuda będą się działy).

    Jedyna rzecz która mnie niepokoi to to, że chcesz użyć akumulatora
    kwasowo-ołowiowego (samochodowego, rozruchowego) do upsa, który jest
    pomyślany do akumulatorów żelowych.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173